اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ 9 متخلف دستگیر شدند – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سی تی مگ، سردار جلیل موقوفه ای شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از برخی انبارهای کالا در سمنان ضمن بیان اینکه طرح مبارزه با قاچاق کالا با رصد انبارها و محل دپو کالا در استان آغاز شد، ابراز داشت: در زمان 72 ساعت مکان های مورد نظر تحت پایش قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه در انجام این ماموریت سازمان صمت، اداره کل تعزیرات و بازرگانی همکاری داشتند، افزود: در مدت زمان 72 ساعت انواع کالای قاچاق به ارزش 73 میلیارد و 70 میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه کشفیات مهمی در این بازرسی ها انجام گرفت، ابراز داشت: لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم یدکی خودرو، انواع سوخت، ابزار آلات صنعتی، لوازم خانگی و آشپزخانه و غیره کشف و ضبط شدند.

موقوفه ای ضمن بیان اینکه 9 نفر در رابطه با قاچاق کالا طی مدت مذکور در استان سمنان دستگیر شدند، تصریح کرد: پرونده این افراد تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی ضمن بیان اینکه چهار وسیله نقلیه نیز طی مدت مذکور توقیف شد، افزود: انبارها و محل دپو کالا در استان سمنان پایش و با هرگونه مصادیق قاچاق برخورد می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ 9 متخلف دستگیر شدند – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ 9 متخلف دستگیر شدند – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.