بازاریابی
-
تکنولوژی
بازاریابی مبتنی بر داده های اول شخص؛ راهکاری برای هدف گیری دقیق تر در ایران
دنیای بازاریابی این روزها حسابی تغییر کرده، دیگه نمیشه مثل قدیمها فقط با یه تبلیغ کلی به همه رسید و انتظار فروش بالا داشت. مشتریها باهوشتر شدن، اطلاعاتشون بیشتر شده و انتظاراتشون هم بالا رفته. حالا دیگه باید دقیقتر بزنی…
-
اقتصادی
تأثیر تجربیات گذشته بر تصمیم گیری مصرف کننده
چگونه تجربیات گذشته بر تصمیم گیری های کنونی مصرف کننده تأثیر می گذارد؟ تجربیات گذشته مثل یه نقشه راه پنهان می مونن که ناخودآگاه تصمیم های امروزمون رو شکل می دن، خصوصاً وقتی می خوایم چیزی بخریم. این خاطرات، چه…
-
تکنولوژی
چگونه محتوای اینستاگرام بسازیم؟ (راهنمای کامل بازاریابی مؤثر)
چگونه محتوای مناسب برای اینستاگرام ایجاد کنیم تا بازاریابی مؤثرتری داشته باشیم؟ برای اینکه در اینستاگرام بازاریابی موفقی داشته باشید، فقط پست گذاشتن کافی نیست؛ باید محتوایی تولید کنید که واقعاً به درد مخاطبتان بخورد و آن ها را جذب…