برسی آداپتور و آمپلی فایر تک کاناله کامیکا LINKFLEX AD2

نقدر و برسی

برسی آداپتور و آمپلی فایر تک کاناله کامیکا LINKFLEX AD2

آداپتور و آمپلی فایر تک کاناله کامیکا LINKFLEX AD2

آداپتور تک کانال Comica LINKFLEX AD2 در واقع یک رابط میکروفون و گیتار تک کاناله است که امکان ضبط صدا از طریق XLR یا میکروفون های ابزار بر روی تلفن های همراه، تبلت ها و دوربین ها را فراهم می کند. مانیتورینگ مستقیم صدا نیز با این آداپتور امکان پذیر است. این محصول برای ضبط پادکست، vlog و موسیقی طراحی و منتشر شده است. امکان تامین برق فانتوم 48 ولت از این آداپتور وجود دارد و در صورت عدم نیاز برای صرفه جویی در مصرف باتری می توان آن را خاموش کرد.

استفاده از آداپتور تک کاناله Comica LINKFLEX AD2 بسیار ساده و آسان است. با اتصال خروجی 3.5 میلی متری به دستگاه ضبط (تلفن همراه، تبلت، دوربین یا ضبط)، به راحتی می توانید صدای ورودی را از میکروفون یا ساز ضبط کنید. البته ابتدا باید وضعیت آداپتور با توجه به نوع دستگاه ضبط تلفن همراه یا دوربین تنظیم شود. برای بهبود سیگنال های صوتی ورودی، می توان آنها را تا 20 دسی بل تقویت کرد. گوش دادن به صدای ورودی به سادگی وصل کردن هدفون به پورت 3.5 میلی متری هدفون است. این محصول برای کارکرد نیاز به باتری 9 ولتی کتابی دارد که باید جداگانه خریداری شود. دو نشانگر LED نیز وضعیت روشن/خاموش بودن دستگاه و روشن بودن برق فانتوم را نشان می دهد. گیره کمربند تعبیه شده نیز امکان اتصال آن را به لباس یا کمربند فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی آداپتور و آمپلی فایر تک کاناله کامیکا LINKFLEX AD2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی آداپتور و آمپلی فایر تک کاناله کامیکا LINKFLEX AD2"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه