برسی میکروفون Marantz مدل M4U

نقدر و برسی

برسی میکروفون Marantz مدل M4U

میکروفون Marantz مدل M4U

میکروفون Marantz M4U یک میکروفون کاردیویید دستی با پایه رومیزی است. این میکروفون از طریق مبدل USB و کابل های لازم در جعبه محصول به کامپیوتر ویندوز یا مک متصل شده و آماده استفاده است. این محصول به گونه ای طراحی شده است که برای اجرای آن نیازی به نصب نرم افزار یا درایوری نیست و همین موضوع استفاده از آن را برای تمامی کاربران با هر سطح دانش آسان کرده است. با قرار دادن این میکروفون بر روی پایه رومیزی به راحتی می توانید پادکست ها یا مصاحبه های باکیفیت ضبط کنید و از کیفیت صدای ناب این میکروفون شگفت زده شوید.

میکروفون Marantz M4U دارای کپسول خازنی با الگوی صدای کاردیوید برای تمرکز بیشتر بر روی صدای اسپیکر است و صداهای محیط کمتر در خروجی آن شنیده می شود. یک کلید روشن/خاموش نیز بر روی بدنه این محصول در نظر گرفته شده است که می توانید با استفاده از آن میکروفون را به طور موقت خاموش کنید.

مبدل USB ارائه شده به همراه این محصول دارای خروجی هدفون برای مانیتورینگ مستقیم صدای دریافتی بوده و تاخیری در آن وجود ندارد. در نتیجه می توانید به صورت دلخواه موقعیت میکروفون را تنظیم کنید و از کیفیت صدای خروجی در حین ضبط اطمینان حاصل کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون Marantz مدل M4U" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون Marantz مدل M4U"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه