برسی میکروفون یقه‌ای استریو Saramonica مدل LavMicro-S

نقدر و برسی

برسی میکروفون یقه‌ای استریو Saramonica مدل LavMicro-S

میکروفون یقه‌ای استریو Saramonica مدل LavMicro-S

Saramonica LavMicro-S Stereo Collar برای خبرنگاران موبایل، تولید محتوای ویدیویی و پخش زنده طراحی و تولید شده است. این محصول قابلیت ضبط صدای استریو شفاف را بر روی دوربین های بدون آینه یا DSLR، ضبط صوت و موبایل و تبلت اندروید و آی او اس فراهم می کند.

میکروفون لاوالیر استریو Saramonica LavMicro-S دارای دو کپسول همه جهته برای ضبط صدای استریو است. این مدل دریافت صدای استریو باعث ضبط همزمان صدای گوینده و صدای محیط می شود که در برخی از محیط ها بسیار کاربردی است.

کابل 5 متری این میکروفون به شما این امکان را می دهد که در هنگام عکاسی از دوربین یا تلفن همراه دور بمانید. کانکتور خروجی یک ترکیب 3.5 میلی متری TRS/TRRS است. برای راه اندازی این محصول نیازی به استفاده از باتری ندارید، اما برای صرفه جویی در باتری دوربین یا تلفن همراه خود می توانید از باتری برای راه اندازی آن استفاده کنید. یک آداپتور ¼ اینچی نیز به همراه این محصول ارائه شده است که به آن امکان می دهد به دوربین هایی با ورودی میکروفون این اندازه (مانند دوربین های BlackMagic Design) متصل شود.

این محصول دارای گیره لباس و بادگیر فومی نیز می باشد. نگهدارنده کابل نیز به مدیریت بهتر و منظم کابل کمک می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون یقه‌ای استریو Saramonica مدل LavMicro-S" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون یقه‌ای استریو Saramonica مدل LavMicro-S"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه