۱۴۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان دشتی افتتاح شد – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سی تی مگ، علی بحرانی ظهر چهار شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: هفته دولت فرصت خوبی جهت انعکاس خدمات دولت در سطح شهرستان است.

۱۴۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان دشتی افتتاح شد

فرماندار دشتی افزود: از خدمات خبرنگاران در بیان دستاوردهای نظام و دولت تقدیر می‌شود.

بحرانی به ظرفیت‌های شهرستان اشاره کرد و گفت: اعتبارات شهرستان دشتی با چهار شهرستان جنوبی قابل قیاس نیست.

وی بیان کرد: همدلی و همراهی خوبی بین مدیران شهرستان وجود دارد که خروجی آن خدمت بی منت به مردم است.

بحرانی تصریح کرد: پروژه محور خورموج_ لاور یکی از مطالبات به حق مردم بود که در این دولت شروع شد و هم اکنون چهار کیلومتر آن به اتمام رسیده و شش کیلومتر دیگر نیز توسط کارخانه سیمان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: برای احقاق حق مردم هیچ گاه کوتاه نمی آئیم و تا لحظه آخر مسئولیت پیگیر مسائل و مشکلات مردم هستیم.

بحرانی اضافه کرد: راه باغان _ سرچشمه بعد از دو دهه در این دولت شروع و تکمیل شد و شهرستان از بن بست خارج شد.

وی خاطر نشان کرد: در هفته دولت امسال ۱۹۵ پروژه با اعتبار ۹۳۴ میلیارد تومان افتتاح و اجرا شد که بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها که حدود ۱۴۵ پروژه می‌باشد افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: در این هفته ۱۶۸ میلیارد تومان پروژه در حوزه عمران شهری افتتاح و یا اجرا شده است.

فرماندار دشتی از پیشتازی شهرستان در حوزه مسکن خبر داد و ادامه داد: تا هفته آینده ۵۴ واحد مسکن شهری در خورموج افتتاح می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: الحاق اراضی در شهرها و روستاهای شهرستان جهت واگذاری زمین به افراد انجام شد.

بحرانی افزود: در صدور سند به همت مجموعه ثبت اسناد در سطح استان رتبه اول استان داریم و در سه سال اخیر هزار و ۱۲ سند در سطح روستاها صادر شد.

وی یادآور شد: بازنگری طرح‌های هادی در روستاها با جدیت در حال انجام است.

بحرانی بیان کرد: در هفته دولت عملیات اجرایی ۵۵ کلاس درس در سطح شهرستان شروع شد و زمین چمن استادیوم شهید فولادی در این دولت تکمیل شد.

وی از افتتاح طرح‌های راهداری به ارزش ۱۹۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان خبر داد و گفت: زیر ساخت‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان تقویت شده است.

بحرانی اضافه کرد: بیش از ۳۱ میلیارد تومان در حوزه آب در سال جاری هزینه شده است.

بحرانی با اشاره به گرمای بی سابقه در تابستان گفت: انتظار داریم مردم در مصرف برق صرفه جویی کنند و در این راستا خبرنگاران نقش بسزایی در تشویق و ترغیب مردم دارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۱۴۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان دشتی افتتاح شد – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۱۴۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان دشتی افتتاح شد – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه