برسی کیت میکروفون بی سیم گودوگس مدل Godox WMicS1 Pro Kit 1

نقدر و برسی

برسی کیت میکروفون بی سیم گودوگس مدل Godox WMicS1 Pro Kit 1

کیت میکروفون بی سیم گودوگس مدل Godox WMicS1 Pro Kit 1

میکروفون Godox WMICS1 PRO KIT 1 را مشاهده و خریداری کنید

میکروفون Godox WMICS1 PRO KIT 1 یک سیستم بی سیم است که برای خبرنگاران، فیلمبرداران و ولاگرها طراحی شده است. این سیستم دارای یک میکروفون برگردان و یک گیرنده دو کاناله است که می تواند با یک میکروفون دیگر همگام شود. این میکروفون انتقال صدای قابل اعتمادی دارد و بدون هیچ مشکلی در فاصله 100 متری به صورت مستقیم قابل استفاده است. این محصول قابلیت اتصال مستقیم به دوربین های بدون آینه و DSLR، دوربین های فیلمبرداری و میکسر را دارد. این سیستم میکروفون بی سیم برای خبرنگاران، تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب، اینستاگرام و سایر پلتفرم ها و ولاگرها مناسب است.

نسخه پرو این محصول دارای فریم فلزی و نمایشگر OLED است. نمایشگر این محصول روشنایی کامل را در اختیار کاربر قرار می دهد و دید کامل را هم در نور روز و هم در هنگام استفاده در تاریکی تضمین می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت میکروفون بی سیم گودوگس مدل Godox WMicS1 Pro Kit 1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت میکروفون بی سیم گودوگس مدل Godox WMicS1 Pro Kit 1"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه