برسی هدفون کلوز بک رود مدل Rode NTH-100

نقدر و برسی

برسی هدفون کلوز بک رود مدل Rode NTH-100

هدفون کلوز بک رود مدل Rode NTH-100

بررسی و خرید هدفون NTH-100 Close Back Road

هدفون NTH-100 Road به گونه ای طراحی شده است که کاربران می توانند برای مدت طولانی بدون خستگی از آن استفاده کنند. این هدفون حرفه ای صدای بسیار واضح و واقعی دارد که می توان از آن برای اهداف مختلفی از جمله ضبط موسیقی، میکس، ضبط پادکست و فیلمبرداری استفاده کرد. این هدفون دارای درایورهای 40 میلی متری، فنجان هایی با طراحی پشت بسته است که صدایی بسیار واضح و واقعی را بدون نشتی یا رها کردن هدفون در فضا ارائه می دهد.

این هدفون دارای مموری فوم است که موقعیت سر و گوش را پشتیبانی می کند و راحتی بسیار بالایی را فراهم می کند که حتی با استفاده مداوم در طول روز گوش و سر خسته نمی شود. همچنین بالشتک گوش این هدفون با آلکانترای مرغوب پوشیده شده است. این ماده در خودروهای اسپرت و لباس های بسیار گران قیمت استفاده می شود و راحتی و تنفس ایده آلی دارد.

کابل این هدفون جداشدنی بوده و از دو طرف هدفون قابل اتصال است. از آنجایی که کابل قابل جدا شدن است، در صورت آسیب دیدگی نیازی به تعمیر آن ندارید و با تهیه کابل به راحتی می توان از آن استفاده کرد. علاوه بر این کابل و پورت این هدفون قابل قفل شدن است که از جدا شدن تصادفی کابل از هدفون جلوگیری می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی هدفون کلوز بک رود مدل Rode NTH-100" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی هدفون کلوز بک رود مدل Rode NTH-100"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه