برسی میکروفون کاندنسر مولتی پترن بلو مدل Blue Yeti Nano رنگ خاکستری

نقدر و برسی

برسی میکروفون کاندنسر مولتی پترن بلو مدل Blue Yeti Nano رنگ خاکستری

میکروفون کاندنسر مولتی پترن بلو مدل Blue Yeti Nano رنگ خاکستری

میکروفون یو اس بی نانو آبی YETI را مشاهده و خریداری کنید

میکروفون نانو آبی YETI یک میکروفون خازنی با تغییر الگوی قطبی است که می‌تواند خروجی با کیفیتی را برای تولیدکنندگان محتوا، ضبط پادکست، پخش آنلاین و استودیوهای موسیقی خانگی ارائه دهد. به محض باز کردن بسته بندی این میکروفون و اتصال آن به رایانه یا دستگاه های iOS، می توانید شروع به استفاده از آن کنید.

بر روی بدنه این میکروفون یک پورت خروجی صدا 3.5 میلی متری تعبیه شده است که به شما امکان می دهد بدون معطلی صدا را با قابلیت بی صدا کردن میکروفون و تنظیم صدا روی هدفون کنترل کنید. یک پایه رومیزی و کابل USB نیز به همراه این میکروفون ارائه شده است. در صورت تمایل، میکروفون را می توان روی پایه های دستی و بوم نیز نصب کرد.

قابلیت تغییر الگوی قطبی

این میکروفون دارای الگوهای قطبی کاردیوئید و همه جهته است. اگر خودتان را ضبط می کنید، انتخاب یک الگوی قطبی کاردیوئید صدا را از جلوی میکروفون دریافت می کند و از دریافت نویز محیط جلوگیری می کند. همچنین اگر می خواهید صدا را از محیط ضبط کنید یا از گروهی ضبط کنید، با انتخاب الگوی قطبی Omnidirectional، صداها از همه جهت توسط میکروفون دریافت می شود.

نرم افزار Blue VO!CE

نرم افزار Blue VO!CE نیز به همراه این میکروفون ارائه شده است. این نرم افزار افکت های باکیفیت، فیلترها و افکت های مختلفی مانند فیلتر بالا گذر، فیلتر کاهش نویز، Expander/Portal، Deesser، اکولایزر صدا، فشرده سازی و محدود کننده را در اختیار کاربران قرار می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون کاندنسر مولتی پترن بلو مدل Blue Yeti Nano رنگ خاکستری" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون کاندنسر مولتی پترن بلو مدل Blue Yeti Nano رنگ خاکستری"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه