برسی میکروفون کاندنسر مولتی پترن بلو مدل Blue Yeti رنگ نقره‌ای

نقدر و برسی

برسی میکروفون کاندنسر مولتی پترن بلو مدل Blue Yeti رنگ نقره‌ای

میکروفون کاندنسر مولتی پترن بلو مدل Blue Yeti رنگ نقره‌ای

میکروفون یو‌اس‌بی Yeti Blue را بررسی کرده و بخرید

میکروفون Blue Yeti ابزار قدرتمندی است که برای تولیدکنندگان محتوا مناسب است. این میکروفون USB صدایی با کیفیت استودیو و همچنین ویژگی هایی مانند قابلیت ضبط با الگوهای قطبی مختلف، بدنه مقاوم و ساخت با کیفیت بالا را ارائه می دهد. این میکروفون یک انتخاب ایده آل برای ضبط پادکست و پخش زنده در پلتفرم های آنلاین است.

امکان انتخاب حالت های مختلف دریافت صدا، امکان دسترسی به خروجی مورد نظر را در شرایط مختلف فراهم می کرد. از الگوی قطبی کاردیوید در موقعیتی که می‌خواهیم میکروفون از دریافت نویز محیط جلوگیری کند و بر روی برداشتن صداهایی که از جلوی میکروفون منتشر می‌شوند تمرکز کند. قابل استفاده در شرایطی که می خواهید صدای دو نفر را همزمان ضبط کنید، می توانید از طرح قطبی دو طرفه استفاده کنید. در این حالت صدا از پشت و جلوی میکروفون دریافت می شود و از شنیدن صداهای اضافی از گوشه های کناری جلوگیری می شود. در مواقعی که می خواهید موسیقی یک گروه را تنها با یک میکروفون ضبط کنید، می توانید با قرار دادن میکروفون در حالت همه جهته، صدا را از همه جهت دریافت و ضبط کنید. حالت استریو نیز در این میکروفون وجود دارد که می توان از آن در موقعیت های مختلف مانند ضبط موسیقی نیز استفاده کرد.

درگاه خروجی مانیتورینگ صوتی 3.5 میلی متری بر روی این میکروفون تعبیه شده است تا با استفاده از هدفون، صدای دریافتی از میکروفون را بدون تاخیر بشنوید. همچنین لازم به ذکر است که این میکروفون با نرم افزار انحصاری Blue VO!CE عرضه می شود که با استفاده از آن می توان از فیلترها، نمونه ها و FX با کیفیت بالا برای دستیابی به نتایج عالی استفاده کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون کاندنسر مولتی پترن بلو مدل Blue Yeti رنگ نقره‌ای" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون کاندنسر مولتی پترن بلو مدل Blue Yeti رنگ نقره‌ای"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه