برسی تک پایه صدابرداری کربنی بویا مدل BY-PB25

نقدر و برسی

برسی تک پایه صدابرداری کربنی بویا مدل BY-PB25

تک پایه صدابرداری کربنی بویا مدل BY-PB25

پایه BY-PB25 دارای بدنه فیبر کربنی و کابل داخلی XLR است که استفاده از این دستگاه را با انواع میکروفون ها بسیار آسان می کند. استفاده از فیبر کربن در ساختار این پایه بوم، وزن آن را بسیار سبک و در عین حال مقاومت بالایی دارد. طول این محصول از 1 تا 2.5 متر قابل تغییر و تنظیم بوده و تحمل وزن آن معادل 3 کیلوگرم می باشد. قفل های بدنه استفاده شده از نوع پیچشی هستند که مقاومت خوبی برای آن به ارمغان آورده است.

همانطور که گفته شد یک کابل XLR در دوربین وجود دارد که استفاده از هر میکروفونی را لذت بخش می کند. در بالای پایه از پیچ 1/4 اینچی برای اتصال میکروفون و سایر لوازم جانبی استفاده شده است و همچنین آداپتورهای 3/8 و 5/8 اینچی وجود دارد. بنابراین می توانید از طیف وسیعی از لوازم جانبی با این محصول استفاده کنید. علاوه بر این از فوم روی بدنه استفاده می شود تا چسبندگی مناسب و راحتی بالایی برای کاربر داشته باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی تک پایه صدابرداری کربنی بویا مدل BY-PB25" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی تک پایه صدابرداری کربنی بویا مدل BY-PB25"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه