برسی کیت صدابرداری حرفه ای موبایل بویا مدل BY-VG350

نقدر و برسی

برسی کیت صدابرداری حرفه ای موبایل بویا مدل BY-VG350

کیت صدابرداری حرفه ای موبایل بویا مدل BY-VG350

Boya BY-VG350 یک کیت ایده آل برای تولید محتوای موبایلی است و هر آنچه را که برای ایجاد ویدیو با کیفیت بالا نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. این محصول انتخابی بسیار مناسب برای ولاگرها، اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوای شبکه های اجتماعی است. کیت فوق شامل میکروفون حرفه ای Boya MM1+، بادگیر میکروفون، پایه و استابلایزر میکروفون، چراغ ال ای دی، جا گوشی موبایل، سه پایه، توپ، سیم کشی و جای پایه کفش می باشد. به این ترتیب هر آنچه که برای ضبط ویدیو و صدا با کیفیت بالا با تلفن همراه خود نیاز دارید را خواهید داشت.

میکروفون Boya MM1+

Boya BY-MM1 یک میکروفون جمع و جور و قدرتمند است که توسط شرکت معروف Boya طراحی و تولید شده است. این میکروفون خازنی الکتریکی می‌تواند با انواع دوربین‌های DSLR، دوربین‌های بدون آینه، تلفن‌های هوشمند، رایانه‌ها، ضبط‌کننده‌های صدا و سایر تجهیزات ضبط ویدیویی/صوتی کار کند.

ساخت شناور BY-MM1 به گونه ای است که استفاده از آن بسیار سریع بوده و برای بهره برداری از آن نیازی به تشریفات نیست. بنابراین نیازی به باتری نخواهید داشت و تغذیه میکروفون توسط دستگاه متصل به آن تامین می شود. ساختار این میکروفون از آلومینیوم ساخته شده و دارای پایه مقاوم در برابر لرزش است. بنابراین، می‌توانید صدایی باکیفیت ضبط کنید بدون اینکه لرزش میکروفون در کار شما اختلال ایجاد کند. در کنار این میکروفون یک کت ضد باد نیز وجود دارد که از آزار صدای باد جلوگیری می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت صدابرداری حرفه ای موبایل بویا مدل BY-VG350" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت صدابرداری حرفه ای موبایل بویا مدل BY-VG350"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه