برسی میکروفون شات گان Saramonic مدل Soundbird V6

نقدر و برسی

برسی میکروفون شات گان Saramonic مدل Soundbird V6

میکروفون شات گان Saramonic مدل Soundbird V6

بررسی و خرید میکروفون سارامونیک SoundBird V6

میکروفون SoundBird V6 یک میکروفون ایده آل برای ضبط هنرمندان، طراحان صدا و کارگردانان است. این میکروفون می تواند صدای طبیعی را با دقت بسیار بالا دریافت کند، بنابراین می توان از آن برای ضبط دیالوگ ها، تولید صدا و ضبط جلوه های صوتی در داخل و خارج از خانه استفاده کرد. این میکروفون به همراه یک کابل XLR، یک قاب سخت ضد آب و سایر لوازم جانبی ارائه می شود، به عبارت دیگر این محصول تمامی ابزارهای لازم را در اختیار کاربر قرار می دهد تا در هنگام ضبط پروژه مستقل فیلم، مستند یا مجموعه صدا از آن استفاده کند.

میکروفون SoundBird V6 با اتصال آن به دوربین های دارای پورت XLR با برق فانتوم 48 ولتی تغذیه می شود. این میکروفن را می توان با پری امپ ها و میکسرها نیز استفاده کرد. طول این میکروفون 25 سانتی متر است و می توان آن را روی بوم، پایه و حتی دوربین قرار داد. همراه این میکروفون یک پایه دمپینگ ارائه شده است که استفاده از آن از برخورد صدا و تکان دادن میکروفون جلوگیری می کند. همچنین این میکروفون دارای دو بادگیر برای استفاده در فضای داخلی و خارجی است.

کیف سخت SR-C8 ارائه شده به همراه این محصول در برابر ضربه، سقوط، آب، هوا و گرد و غبار مقاوم است. بنابراین، می توانید مطمئن باشید که میکروفون در حین حمل و نقل ایمن باقی می ماند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون شات گان Saramonic مدل Soundbird V6" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون شات گان Saramonic مدل Soundbird V6"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه