برسی میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U2 – USB Type-C

نقدر و برسی

برسی میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U2 - USB Type-C

میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U2 – USB Type-C

مشاهده و خرید میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U1

میکروفون بی سیم Boya BY-WM3T2-U1 از امواج بی سیم 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. این میکروفون می تواند صدای باکیفیتی را در اجرای زنده در اینترنت، vlog، ضبط فیلم های آموزشی و سایر موقعیت ها ارائه دهد. این میکروفون دارای پورت USB Type-C بوده و با اکثر گوشی های اندرویدی سازگار است. این میکروفون دارای دو فرستنده است که به شما امکان می دهد صدا را از دو منبع صوتی به طور همزمان ضبط کنید.

میکروفون بی سیم بویا BY-WM3T2-U1 بسیار سبک و کوچک است. وزن کلی گیرنده و فرستنده این میکروفون کمتر از 15 گرم است. به دلیل وزن بسیار سبک این میکروفون، فرستنده در هنگام نصب روی لباس حرکت نمی کند.

هنگام اتصال گیرنده این میکروفون به گوشی، به لطف درگاه USB Type-C گیرنده، باتری گوشی به طور همزمان شارژ می شود. این ویژگی به این معنی است که هیچ محدودیت زمانی در هنگام ضبط برای کاربران وجود ندارد. همچنین باتری فرستنده داخلی این میکروفون با هر بار شارژ تا 10 ساعت استفاده را فراهم می کند.

فناوری حذف نویز به کار رفته در این میکروفون قادر است صداهای اصلی را از نویز اطراف تشخیص دهد و صداهای اضافی را حذف کند. با دوبار فشار دادن دکمه پاور می توانید حالت حذف نویز این میکروفون را فعال کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U2 – USB Type-C" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM3T2-U2 – USB Type-C"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه