ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان

ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سی تی مگ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان مازندران در استانداری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مازندران، اظهار کرد: مهم تر از شهادت، فرهنگ شهادت است و دشمن از این فرهنگ می ترسد، بنابراین بهترین انتقام از دشمن و بهترین ضربه این است که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده و تقویت کنیم.

آیت الله محمدی لایینی تاکید کرد: جامعه باید شهید خیز شود و استان و کشور ما همیشه باید شهید خیز باشد و فرهنگ ایثار و شهادت باید اینجا پررنگ باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) هفته ای دو بار سر خاک شهدای جنگ احد می رفتند و باید این فرهنگ ترویج و احیا شود و همه ما وظیفه داریم که این فرهنگ را ترویج کنیم.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: اولین و بهترین جایی که باید رنگ و بوی شهادت در آن به چشم انسان بخورد دستگاه های دولتی هستند اینها باید از این خون و فرهنگ دفاع کنند و به گونه ای باشد که انسان وقتی وارد هر اداره ای می شود فرهنگ شهادت را به وضوح دیده می شود.

این مسیول خاطرنشان کرد: جامعه ایثارگری باید در جامعه بزرگ داشته شوند و باید دستگاه های ما از فرهنگ ایثار و شهادت برخوردار باشند تا شهدا و رهبر عزیزمان که یک ایثارگر، جانباز و مدافع فرهنگ ایثار و شهادت هستند، راضی باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه