یادگیری زبان انگلیسی کودکان فیلم

در دهه 1990 مردم نیاز به یادگیری زبان دوم را دریافتند و همچنین این دهه آغاز علاقه والدین به یادگیری زبان دوم و اهمیت آن برای فرزندانشان شد زیرا مطالعات نشان داده است که بهترین زمان یادگیری زبان انگلیسی (زبان دوم) تا قبل از سن دبستان می باشد برای شروع یادگیری زبان هرگز زود نیست چرا که هم می تواند باعث سرگرمی شود، و هم باعث رشد سالم شود و بسیاری از مزایای شناختی و اجتماعی مادام العمر در کودک باقی خواهند گذاشت.

یادگیری زبان انگلیسی کودکان فیلم

فواید یادگیری زبان دوم برای کودکان:

در این مقاله می خواهیم به فواید یادگیری زبان دوم و سوم بپردازیم و شما را با آنها آشنا کنیم.

1- فواید شخصی:

یکی از فواید یادگیری زبان انگلیسی در کودکی این است که فرصت برقراری ارتباط با افراد بیشتر در کشورهای مختلف و همچنین در دست داشتن منابع بیشتر برای مطالعه را فراهم می سازد. و این توانایی باعث درک بیشتر موضوعات انسانی می شود. و در آخر فرصت های تحصیلی و شغلی بیشتری در انتظار کودک خواهد بود.  فصلی که لباس لاک پشت های نینجا  در آن استفاده می شود نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد.

2- فواید هوشی و شناختی:

کودکانی که زبان دوم می آموزند در حل مشکلات موفق تر و خلاق تر هستند (بامفورد و میزوکاوا، 1991). در مطالعه ی دیگری نشان داده شده که کودکان دو زبانه در انجام تست هوش عملکرد بهتری دارند که این نشانگر بالا رفتن توانایی ذهن کودکان است.

3- فواید علمی:

این روزها اکثر والدین نگران این موضوع هستند که شاید یادگیری زبان دوم باعث اختلال در صحبت کردن و نوشتن کودکان به زبان مادری شود ولی مطالعات خلاف این را ثابت کرده است. در مطالعاتی (بیالیستوک، 1997) که بر روی 134 کودک با گروه سنی چهار و پنج سال انجام شد نتیجه بیانگر درک بالاتر و بهتر کودکان دو زبانه از الفبای زبان مادری بود به طوریکه بین یادگیری زبان دوم و زبان مادری رابطه مستقیم و مثبت وجود دارد .

4- فواید اجتماعی:

افراد چند زبانه توانایی ارتباط با افراد از کشور های دیگر را دارند و همین امر سبب پیشرفت در اقتصاد، سیاست، تجارت، علوم پزشکی، مهندسی و غیره می شود.

5- یادگیری زبان دوم، شروعی بزرگ:

کودکانی که قبل از پنج سالگی زبان دیگری را یاد می گیرند از همان قسمتی از مغز برای یادگیری زبان دوم استفاده می کنند که برای یادگیری زبان مادری خود استفاده می کنند. ترس از اشتباه کردن در حین یادگیری زبان خارجی برای بزرگسالان امری بسیار وحشتناک است در صورتی که برای کودکان معمولا قابل کنترل می باشد.

6- تقویت مغز:

تحقیقات نشان می دهد از دیگر فواید این یادگیری علاوه بر بهبود حافظه، تمرکز و توانایی انجام چند کار به طور همزمان، مهارت های حل مسیله، تفکر انتقادی و گوش دادن را افزایش می دهد. در تحقیقات انجام شده کودکان مسلط به زبان های دیگر نشانه هایی از افزایش خلاقیت و انعطاف پذیری ذهنی را در خود نشان می دهند.

7- تضمین پیشرفت تحصیلی کودکان:

از دیگر مزایای یادگیری زبان انگلیسی بعنوان زبان دوم تاثیر مستقیم آن بر پیشرفت تحصیلی کودکان می باشد. در مقایسه با کودکانی که زبان دوم یا خارجی را نیاموخته اند، کودکان دو زبانه مهارت های خواندن، نوشتن و ریاضی بهتری دارند و معمولاً در آزمون های استاندارد وجامع نمره بالاتری کسب می کنند. لباس بچه گانه گربه سیاه  می توان برای برگزاری نمایش هایی که در مهد کودک ها و مدراس برگزار می شود

چه اقداماتی برای کمک به فرزندتان می توانید انجام دهید

چه دو زبانه باشید و چه این اولین تجربه شما در یادگیری زبان خارجه است، حمایت شما تفاوت بزرگی در موفقیت فرزندتان ایجاد خواهد کرد. برای ایجاد یک محیط آموزشی تشویق کننده و فعال، لازم نیست به زبانی که فرزندتان یاد می گیرد مسلط باشید. تا جایی که می توانید فرصت های زیادی فراهم کنید و ابزارها و منابع آنلاین زیادی را که در دسترس شماست استفاده کنید.

  • اولین قدم برای بهره مندی از فواید یادگیری زبان دوم، انتخاب آموزشگاه زبان است. دپارتمان تخصصی کودکان در موسسه ایران اروپا بعنوان بهترین موسسه زبان با برگزاری دوره های ترمیک کودکان بصورت آنلاین و حضوری و همچنین کلاس های جانبی رایگان گودکان زمینه ساز آموزش زبان انگلیسی برای کودکان شده است. به یاد داشته باشید که این فرآیند برای کودکان نیازمند صبری ده ساله می باشد که البته پس از گذشتن سه الی چهار سال نشانه های یادگیری آشکار می شود.
  • قدم بعدی می تواند در خانه برداشته شود. والدینی که تمایل به شروع یادگیری زبان دوم از قبل از سن رفتن به آموزشگاه دارند می توانند در خانه با استفاده از کارتون، شعر های کودکانه و داستان یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کنند. در این میان خانواده با صحبت در مورد این فواید و همچنین آشنا کردن فرزند خود به سایر زبان ها، می تواند نقش بسزایی در تشویق کودک خود به یادگیری زبان دوم بکند.

یادگیری در هر زمانی و هر سنی امکان پذیر است. مطالعات زیادی در خصوص فواید یادگیری در سنین پایین تر انجام شده است که حاکی از این امر می باشد که بهترین سن یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان در سنین پایین می باشد که دلیل آن هم به منعطف بودن فک و دهان، درصد یادگیری تلفظ pronunciation درست بیشتر است. در مقاله ای عنوان شده است که کودکان در سنین پایین توانایی ذاتی برای یادگیری زبان دارند که این توانایی در سنین بالاتر و بزرگسالی کمتر می شود (هارلی، 1986؛ پاتکوسکی، 1990).

از این رو هر جامعه ای که به دنبال رشد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است باید افراد آن جامعه را به یادگیری زبان دوم و یا سوم تشویق کند و فواید آن را فرهنگ سازی کند.

درباره کتاب Family and Friends

این سری از کتاب ها با درک تمایل فراگیران به استفاده از مطالب آموزشی جذاب کتاب های متفاوتی را طراحی کرده اند. در این کتاب علاوه بر استفاده از کارکترهای جذاب، از داستان ها و موسیقی های گوش نواز نیز کمک گرفته می شود.

فراگیران کودک ایرانمهر به مدت 4 ترم در دوره فمیلی استارتر شرکت می کنند. در ادامه فراگیران دوره اول وارد دوره فمیلی 1 خواهند شد و به همین ترتیب دوره ها تا انتهای کتاب فمیلی 6 ادامه پیدا خواهد کرد. پس از دوره های فمیلی اند فرندز، زبان آموزان وارد یکی از دوره های بزرگسال و یا نوجوان خواهند شد.

کتاب Family and Friends 2nd edition در این دوره تدریس می شود. این کتاب به عنوان یکی از بهترین کتاب های آموزش کودکان به شمار می رود. لهجه به کار رفته در کتاب آمریکایی است و این کتاب یکی از نشریات انتشارات آکسفورد است. در این کتاب 7 سطح در نظر گرفته شده است.

به واسطه طراحی جذاب محتوای آموزشی در این کتاب، مدرس همواره به تصاویری برای آموزش بهتر مفاهیم دسترسی دارد. داستان ها و متن های به کار رفته در کتاب نیز برای کودکان بسیار جذاب هستند. از طرفی این متون موقعیت محور هستند و به نوعی موقعیت های روزمره را شبیه سازی می کنند. فراگیر به کمک این کتاب هر چهار مهارت شنیداری (Listening)، نوشتاری (Writing)، صحبت کردن (Speaking)و خواندن (Reading)را تقویت می کند.

درس های موجود در این کتاب فراگیر را به فکر کردن و حل مسیله تشویق می کند. هر درس حاوی یک داستان است که مکالمه میان دو انگلیسی زبان را به تصویر می کشد. در کنار متن، محتوای صوتی و ویدیویی نیز برای یادیگری بهتر در نظر گرفته شده است.

مدرسان برای تدریس لغات از فلش کارت های کمبریج استفاده می کنند. این فلش کارت ها تا سطح 4 به عنوان ابزار کمک آموزشی به کار می روند. مدرسان آموزشگاه ایرانمهر همواره به این فلش کارت ها دسترسی دارند.

در کنار کتاب Family and Friends کتاب Reading and writing نیز تدریس می شود. به تدریج دامنه لغات فراگیر افزایش پیدا می کند. در هر ترم یک جلسه به اسپیکینگ اختصاص داده می شود تا مهارت گفتاری کودکان بیشتر تقویت شود. قیمت لباس دختر کفشدوزکی  با جزییات بیشتر و طرح بروزتر بالاتر می باشد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یادگیری زبان انگلیسی کودکان فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یادگیری زبان انگلیسی کودکان فیلم"، کلیک کنید.