آماده شدن 368 مدرسه در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

آماده شدن 368 مدرسه در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

آماده شدن ۳۶۸ مدرسه در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

سی تی مگ/سیستان و بلوچستان مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر قرارگاه عدالت تربیتی کشور در چابهار گفت: طرح شهید عجمیان با بازسازی 368 آموزشگاه در جنوب سیستان و بلوچستان پایان یافت.

پرنیان شامگاه سه شنبه در بازدید از مناطق سیل زده حنوب استان افزود: طرح شهید عجمیان که از ابتدای تعطیلات نوروز در مناطق سیل زده آغاز شده بود با بازسازی 368 آموزشگاه در 7 شهرستان جنوبی استان که در سیل اسفندماه دچار خسارت شده بودند، پایان یافت.

دبیر قرارگاه عدالت تربیتی کشور گفت: با پایان طرح شهید عجمیان در مناطق سیل زده 368 آموزشگاه در 7 شهرستان جنوبی سیستان و بلوچستان که در سیل اسفند ماه دچار خسارت شده بودند با مشارکت گروه های جهادی بازسازی شده و پس از پایان تعطیلات نوروزی، همزمان با بازگشایی مدارش، آماده پذیرایی از دانش آموزان شدند.

دبیر قرارگاه عدالت تربیتی کشور در ادامه افزود: با دستور و حمایت وزیر آموزش و پرورش، از ابتدای تعطیلات نوروزی کار بازسازی، مرمت، رنگ آمیزی، شاداب سازی مدارس در هفت شهرستان جنوبی استان با بیش از شش هزار نفر جهادگر در ماه مبارک رمضان آغاز شده و پس از گذشت ده روز تلاش شبانه روزی جهادگران، کار آماده سازی مدارس به اتمام رسیده است .

پایان خبر سی تی مگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده شدن 368 مدرسه در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده شدن 368 مدرسه در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه