مراقبت بر قیمت عرضه کالاها در ایام نوروز

مراقبت بر قیمت عرضه کالاها در ایام نوروز

به گزارش سی تی مگ از خراسان، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در مراسم افتتاح قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد، با اشاره به نزولات آسمانی که بارندگی های اخیر در سطح استان، اظهارکرد: بارش های خوب امسال، فرصتی برای خدمت رسانی بیشتر به زایران در نوروز است اما با وجود بارش ها و سرمای فعلی هوای مشهد، اسکان زایران در حوزه مدیریت و تجهیز حساسیت بیشتری پیدا می کند.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه ظرفیت ها و توانمندی های دستگاه های مختلف برای خدمت رسانی به زایران به حد خوبی رسیده و در عین حال، باید زایران و مجاوران مشهدی به دلیل تقارن ماه رمضان با نوروز، برنامه ها و فضایی نو را در مشهد احساس کنند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به احتمال افزایش تعداد زایران در نوروز امسال، خاطرنشان کرد: دستگاه ها باید تمام ظرفیت ها را کنار یکدیگر قرار دهند و برای اسکان و رفاه زایران برنامه ریزی دقیقی داشته باشند.

نظری همچنین بر لزوم کنترل قیمت کالاها در اطراف حرم مطهر رضوی تاکید کرد و گفت: زایر توقع ندارد در مشهد با گرانی مواجه شود؛ مراقبت در قیمت کالاها باید با دقت صورت گیرد تا شخصی از این موضوع سوءاستفاده نکند.

وی با بیان اینکه از 15 اسفند ماه عملا وارد مرحله اجرا شده ایم و تمام دستگاه های استان در آماده باش قرار دارند، گفت: با شروع ماه رمضان شرایط خاصی در نوروز امسال در مشهد حاکم است. بسیار امیدواریم با توجه به تجارب گذشته، امسال این افتخار را داشته باشیم تا مشکلات زایران کاسته شود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مراقبت بر قیمت عرضه کالاها در ایام نوروز" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مراقبت بر قیمت عرضه کالاها در ایام نوروز"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه