امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد و اداره آموزش و پرورش شهرستان فسا

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد و اداره آموزش و پرورش شهرستان فسا

تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا و اداره آموزش و پرورش شهرستان فسا با حضور مسیولان به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری سی تی مگ، تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا و اداره آموزش و پرورش شهرستان فسا در جلسه ای با حضور امید ارغیش رییس این واحد دانشگاهی و سیدحسین موسوی مدیرکل این اداره به امضای طرفین رسید.
 
امید ارغیش رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا در این جلسه با تاکید بر اهمیت مفاد این تفاهم نامه به فعالیت های مشترک تحقیقاتی، پژوهشی و فناوری، فرهنگی و آموزشی اشاره و اظهار کرد: تلاش می کنیم با توجه به موضوعات مهم و مورد توافق طرفین که مشخص شده در تحقق موضوعات مورد توافق اقدام کنیم.

وی افزود: این تفاهم نامه با تکیه بر تحقق شعار«درآمد غیر شهریه ای» در راستای اقدام مشترک طرفین با محور برقراری نظام ارتباطات کارآمد و افزایش بهره وری و بهره گیری از ظرفیت های تخصصی، توان علمی تحقیقاتی و آموزشی، امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی و سرای دانش آموزی به منظور ارتقای کمی، کیفی و توسعه واحد دانشگاهی در زمینه های آموزشی و غیرآموزشی با استفاده بهینه از ظرفیت های موجود تنظیم شده، با توجه به مسیولیت اجتماعی دانشگاه آزاد و اهمیت آموزش و پرورش که سازنده نسل آینده کشور بوده نیاز به این نوع ارتباطات است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد و اداره آموزش و پرورش شهرستان فسا" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد و اداره آموزش و پرورش شهرستان فسا"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه