مستند زندگی سرمربی پیشین پرسپولیس ساخته شد – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سی تی مگ، مستندی با عنوان «زندگی ورزشی و حرفه ای من» از زندگی «گابریل کالدرون» سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ساخته شده است و قرار است به زودی در کشور آرژانتین به نمایش درآید.

مستند زندگی سرمربی پیشین پرسپولیس ساخته شد

«گابریل کالدرون» سرمربی 54 ساله آرژانتینی که سال ها سابقه حضور در فوتبال آسیا را در کارنامه دارد و موفق به دستیابی به عناوین مختلفی خصوصاً در لیگ عربستان و همچنین لیگ قهرمانان آسیا شده در تیرماه سال 1398 به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد.

او هم اکنون ساکن شهر «راوسون» آرژانتین است و سال ها به عنوان سفیر این شهر فعالیت داشته و در یک کنفرانس مطبوعاتی با شهردار، دامیان بیس، و دولیو مونتی، عضو شورای شهر به معرفی این مستند پرداخت. او در این کنفرانس اعلام کرد که این مستند قرار است به زندگی حرفه ای بپردازد و ماجراجویی ها و تجربیات او در کشورهای مختلف را برای جوانان روایت کند و گفت: من به مدت 47 سال و در هر جا که بودم چه در اسپانیا، چه فرانسه، چه سوییس و چه در کشورهای عربی، همیشه به عنوان سفیر و نماینده شهر راوسون بوده ام.

پیش نمایش این مستند قرار است امروز چهارشنبه 24 اردیبهشت در سالن سینمایی «راوسون» پخش شود.

کالدرون در تیر 1398، هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت و جانشین برانکو ایوانکوویچ شد. او به مدت نیم فصل هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت و با پیروزی در 73 درصد بازی ها یکی از بهترین عملکردها را در میان مربیان خارجی این تیم داشته است.

وی سرانجام در دی 1398، در حالی که پرسپولیس در صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران و نیمه نهایی جام حذفی قرار داشت، به دلیل عدم پرداخت مطالبات مالی و اختلاف با مدیران باشگاه، از پرسپولیس جدا شد.

کالدرون در دوران بازیگری هم در تیم هایی چون «اتلتیکو ایندپندینته»، «ریال بتیس» و «پاری سن ژرمن» بازی کرده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مستند زندگی سرمربی پیشین پرسپولیس ساخته شد – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مستند زندگی سرمربی پیشین پرسپولیس ساخته شد – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه