فعالیت 600 نجاتگر در طرح نوروزی امداد و نجات گیلان

فعالیت ۶۰۰ نجاتگر در طرح نوروزی امداد و نجات گیلان

سی تی مگ/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: در طرح ملی امداد و نجات نوروز امسال که از 25 اسفندماه 1402 آغاز شده و تا 14 فروردین ماه 1403 ادامه دارد، بیش از 600 نفر از نجاتگران و جوانان جمعیت هلال احمر استان در پایگاه ها و پست های امدادی و خدمات ایمنی و سلامت فعالیت می کنند.

هادی سلیمی امروز، اول فروردین ماه در حاشیه بازدید از طرح های خدمات نوروزی پایگاه های امداد و نجات و پست های خدمات ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر استان گیلان در شعب رشت، صومعه سرا، بندرانزلی و رضوانشهر، با اشاره به استقبال گرم جوانان هلال احمری از هموطنان، اظهار کرد: نیروهای امدادی هلال احمر گیلان در نوروز امسال در قالب تیم های امدادی جاده، کوهستان، سیل و هوایی کار امدادرسانی به حوادث احتمالی را انجام می دهند.

وی افزود: تمامی تلاش ما در مجموعه جمعیت هلال احمر استان، کاهش آسیب ها در حوادث طبیعی و انسان ساخت است و نجاتگران عضو اصلی و تاثیرگذار در ارایه این خدمات هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ادامه داد: تمام تلاشمان بر این است که در تمامی پایگاه های دارای ساختمان، امکانات رفاهی و ورزشی برای افزایش انگیزه و ارتقای آمادگی نجاتگران در نظر گرفته شود و امیدواریم در سال آینده این تجهیزات و امکانات را در حد مطلوب تری در اختیار نجاتگران قرار دهیم.

سلیمی با اشاره به پویش «بهرفت»، اضافه کرد: فضای مفرح و با نشاط دوستدار کودک، خیمه نماز و برپایی افطاری های ساده برای نمازگزاران و روزه داران، پویش بهبود رفتارهای ترافیکی یا بهرفت جهت کاهش حوادث جاده ای و ایستگاه سلامت جهت سنجش فشار خون و تست قند خون برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در طرح ملی امداد و نجات نوروز امسال بیش از 600 نفر از نجاتگران و جوانان در پایگاه ها و پست های امدادی و خدمات ایمنی و سلامت فعالیت می کنند؛ جوانان هلال احمر گیلان در پست های خدمات ایمنی و سلامت، نسبت به خدمت رسانی به هموطنان شریفمان از 24 اسفندماه 1402 لغایت 17 فروردین ماه 1403 اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل هلال احمر گیلان یادآور شد: طرح ملی امداد و نجات نوروز جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور در استان گیلان نیز از روز 25 اسفندماه 1402 شروع شده و تا 14 فروردین ماه 1403 ادامه دارد؛ برپایی ضیافت افطاری و محفل انس با قرآن از دیگر برنامه های نجاتگران در پایگاه های امداد و نجات شعب استان در ماه مبارک رمضان است.

پایان خبر سی تی مگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فعالیت 600 نجاتگر در طرح نوروزی امداد و نجات گیلان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فعالیت 600 نجاتگر در طرح نوروزی امداد و نجات گیلان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه