فعالیت پایگاه های اطلاع رسانی مسافران نوروزی در کردستان آغاز شد – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان

فعالیت پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مسافران نوروزی در کردستان آغاز شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سی تی مگ، منصور مهرزاد عصر دوشنبه در مراسم آغاز به کار پایگاه های اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی که با حضور جمعی از مسوولان عضو ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان برگزار شد، اظهار کرد: این پایگاه ها با هدف استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی و ارایه اطلاعات ضروری در خصوص اماکن اقامتی و خدماتی و جاذبه های گردشگری، در ورودی شهرهای استان راه اندازی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان افزود: در این پایگاه ها، علاوه بر راهنمایی مسافران نوروزی و ارایه خدمات آموزشی، فرهنگی، زیست محیطی و اطلاع رسانی، مکان هایی به عنوان نمازخانه، فضای دوستدار کودک و انجام فوریت های پزشکی تعبیه شده تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد.

وی عنوان کرد: پایگاه های اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی به همت جمعیت هلال احمر کردستان و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، پلیس راه و … در مبادی ورودی شهرهای مسافرپذیر راه اندازی شد.

مهرزاد یادآور شد: تعامل و همکاری موثر میان دستگاه های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر استان برای ارایه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی ضروری است و باید زمینه نشاط و آرامش مردم و مقدمات سفری ایمن را در این ایام فراهم کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان بیان کرد: طرح ها و برنامه های نوروزی توسط اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر از 20 اسفندماه هم زمان با سراسر کشور آغاز شده است و تا پایان23 فروردین ماه 1403 ادامه دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فعالیت پایگاه های اطلاع رسانی مسافران نوروزی در کردستان آغاز شد – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فعالیت پایگاه های اطلاع رسانی مسافران نوروزی در کردستان آغاز شد – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه