سیلاب اخیر مشهد طی دو قرن گذشته بی سابقه بوده است – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان

سیلاب اخیر مشهد طی دو قرن گذشته بی‌سابقه بوده است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سی تی مگ، محسن داوری در مراسم آغاز عملیات اجرایی دهکده مدرن ورزشی شش هکتاری الهیه، بهره برداری از بوستان رحمانیه و 43 پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، ترافیکی و زودبازده که ظهر چهارشنبه در مشهد برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از مردم شهر مشهد و مجاوران علی بن موسی الرضا (ع) و زایران حضرت که در مراسم تشییع پیکر پاک شهدا که الحق والانصاف با تمام احساس ورود کردند و باعث شدند مراسم باشکوهی برگزار شود، اظهار کرد: از همه بخش های مختلف چه اجتماعی، فرهنگی، تشکل های مردمی و چه اقشار مختلف، اصناف، صنعت، دانشجویی، فرهنگی و کارگری و چه دستگاه های اجرایی و خدمت رسان به ویژه مدیریت شهری که در این امر بسیار تلاش کردند و اهتمام ورزیدند، تشکر می کنم.

فرماندار مشهد در ادامه با بیان اینکه امروز اگر عنایت و لطف امام رضا (ع) شامل حال ما شد، به دلیل همت بالایی است که همه بزرگواران مخصوصاً مدیریت شهری، شهردار، معاونین، روسای سازمان ها و مناطق و شورای شهر داشتند، افزود: در چند روز گذشته، وقایع بسیار بزرگی رخ داد. در رابطه با سیلاب مشهد که براساس گزارش کارشناسان، در یک دوره 200 ساله سابقه نداشته است و اتفاق بسیار کم نظیری بود، باید از همراهی مردم و تلاش همه اقشار مختلف و به ویژه مدیریت شهری که به موقع و هوشمندانه پای کار آمد، تشکر کرد؛ گرچه نقض هایی داشت، اما به میزان بزرگی وسعت، به بهترین نحو مدیریت شد.

وی ادامه داد: لازم می دانم از همه مدیران و مردم و مدیریت شهری در همه ابعاد تشکر کنم که هوشمندانه و جهادی تلاش کردند.

داوری در ادامه با اشاره به انتخابات دوره اول و دوم که هردو در شرایط سخت جوی اما باشکوه و بدون حاشیه برگزار شد، گفت: این موارد اتفاقاتی نیست که در یک سال رخ دهد؛ بلکه در ظرف 20 روز رخ داده و مدیریت شده که به معنای انسجام است. در مراسم تشییع رییس جمهور شهید باتوجه به تجربه شهید سلیمانی، سناریوهای متعددی داشتیم و یکی از مدیران شهری پیشنهادی داد که گره گشا بود. راس ساعتی که به مردم قول داده بودیم، پیکرها در میدان 15 خرداد حضور داشتند. مردم از سراسر دنیا و کشور به مشهد آمدند، اما با مدیریت خوب حوزه حمل ونقل و مدیریت شهری ترافیک کنترل شد.

فرماندار مشهد گفت: سلامت جامعه در گرو نشاط و پیشگیری از عوارضی است که می تواند سلامت جسمانی را تحت شعاع قرار دهد و این دو عنصر در ورزش خلاصه می شود که باید برای آن برنامه ریزی شود. خوشبختانه مدیریت شهری مشهد به این مهم توجه خاصی داشته و جا دارد از همه مخصوصاً شهردار جهادی و انقلابی پای کار مشهد و شورای منسجم انقلابی تشکر کنم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیلاب اخیر مشهد طی دو قرن گذشته بی سابقه بوده است – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیلاب اخیر مشهد طی دو قرن گذشته بی سابقه بوده است – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه