بیش از 2 هزار پایگاه تابستانه در اصفهان راه اندازی می شود – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان

بیش از ۲ هزار پایگاه تابستانه در اصفهان راه‌اندازی می‌شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سی تی مگ، مهدی نم نبات، در جلسه ستاد تابستانی فعالیت های اوقات فراغت دانش آموزان اظهار داشت: برنامه های اوقات فراغت امسال با شعار تربیت بدون توقف و با رویکرد مدرسه محوری اجرا خواهد شد.

وی افزود: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در راستای رشد همه جانبه شخصیت آن ها، پاسخ به نیازهای علمی، تربیتی و مهارتی دانش آموزان، ارتقا سطح دانش و بینش آن ها، تقویت روحیه خودباوری و مسوولیت پذیری، تامین سلامت جسمانی و روانی و استمرار فعالیت های تربیتی سال تحصیلی در طول تابستان از جمله اهداف برنامه های اوقات فراغت است.

نم نبات با تشریح سیاست های راهبردی فعالیت های تابستانی اذعان کرد: فعال سازی و استفاده حداکثری از مدارس، استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد، توجه به برنامه های نخبگانی دانش آموزان، توجه به فعالیت های اجتماعی و گروهی محله محور از جمله سیاست های در نظر گرفته شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت تشکل های دانش آموزی در برنامه های تابستانه امسال، ابراز داشت: برنامه های اوقات فراغت در تابستان پیش رو به صورت دانش آموز محور طراحی شده است تا پاسخگوی نیاز آن ها باشد.

وی ادامه داد: برگزاری اردوهای یک روزه دانش آموزی، برگزاری اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب، پیاده روی و برپایی موکب اربعین و رویداد عمومی و همگانی هفت در هفت از جمله برنامه های در نظر گرفته شده است.

نم نبات با تشریح برنامه هفت در هفت ادامه داد: این برنامه در هفت پنجشنبه تابستان با محوریت جشن عمومی ولایت، جشن عمومی امامت، حجاب و عفاف، آیین های حسینی، شهدای مدافع حرم و پیاده روی همگانی خواهد بود و به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در طول تابستان 1402، بیش از 1500 پایگاه تابستانه آموزش و پرورش در استان فعالیت می کردند و بالغ بر 43 درصد دانش آموزان در برنامه های مختلف شرکت داشتند که امسال درصددیم تعداد پایگاه های تابستانه را به 2 هزار عدد برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش برای اجرای برنامه های اوقات فراغت تابستانه، آمادگی همکاری با تمام تشکل های مردم نهاد دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سپاه پاسداران را دارد و در تلاشیم تا از تمام ظرفیت ها به این منظور استفاده کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیش از 2 هزار پایگاه تابستانه در اصفهان راه اندازی می شود – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیش از 2 هزار پایگاه تابستانه در اصفهان راه اندازی می شود – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه