برگزاری رویداد صدرا با حضور 5 شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد آذرشهر

ابراهیم پور اعلام کرد؛

برگزاری رویداد صدرا با حضور ۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد آذرشهر

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر از برگزاری رویداد صدرا با حضور پنج شرکت صنعتی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری سی تی مگ، داود ابراهیم پور رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر در رویداد صدرا از برگزاری این رویداد صدرا با حضور پنج شرکت صنعتی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

وی افزود: هدف رویداد صدرا ارتباط دانشگاه با صنعت، اشتغال آفرینی، استفاده از دانشجویان به عنوان کارآموز و کارورز، افزایش مهارت های شغلی، معرفی دانشجویان علاقه مند به صنعت، آشنایی دانشجویان با چالش های واقعی صنعت، تبدیل ایده های علمی به محصولات صنعتی و تجاری، حمایت مالی صنایع از پایان نامه هاست.

برگزاری رویداد صدرا با حضور 5 شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد آذرشهر

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر متذکر شد: نخستین رویداد صدرا دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر با همکاری سرای نوآوری صنعت نسل 4.0 دانشگاه برگزار شد و این رویداد در دو بخش نمایشگاهی و ارایه نیاز های صنعت برگزار و ضمن آشنایی دانشجویان، اعضای هییت علمی و همکاران واحد با فعالیت های پنج واحد صنعتی و همچنین فعالیت های باشگاه پژوهشگران جوان، امکان تعامل و همکاری دانشجویان با واحد ها محقق شد.

برگزاری رویداد صدرا با حضور 5 شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد آذرشهر

در این نشست واحد هایی در حوزه صنعت چاپ، صنایع فلزی، صنایع خلّاق به ارایه فعالیت ها و نیازمندی های خود در حوزه نیروی انسانی پرداختند.

همچنین در حاشیه این رویداد، حسن اصیل رییس سرای نوآوری صنعت 4.0 دانشگاه به معرفی فعالیت ها و خدمات این مرکز ارایه تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه و شتابدهنده پویان به امضای طرفین رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری رویداد صدرا با حضور 5 شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد آذرشهر" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری رویداد صدرا با حضور 5 شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد آذرشهر"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه