برسی کیت میکروفون بی سیم Saramonic مدل UwMic9S KIT2

نقدر و برسی

برسی کیت میکروفون بی سیم Saramonic مدل UwMic9S KIT2

کیت میکروفون بی سیم Saramonic مدل UwMic9S KIT2

کیت میکروفون بی سیم Saramonic UwMic9S KIT2 یک راه حل ضبط صدا با کیفیت و آسان برای تولیدکنندگان محتوای ویدیویی، فیلمبرداران رویدادها و خبرنگاران است. این محصول با ویژگی های حرفه ای با قیمتی مقرون به صرفه، برای ضبط مکالمات بین فردی، مصاحبه ها، پخش زنده، اخبار و سخنرانی ها ایده آل است. این کیت برای ضبط بی سیم صدای دو نفر با عکس یا دوربین فیلمبرداری استفاده می شود.

بدنه این میکروفون فلزی است اما وزن کمی دارد. در نتیجه دوام بالای آن در عین حمل و نقل و استفاده آسان تضمین شده است. در این کیت دو فرستنده بادی پک، دو میکروفون یقه ای با کیفیت DK3A با الگوی پیکاپ صدا همه جانبه و مجموعه ای از بادگیر فوم و چرمی برای ضبط صدا در فضاهای باز و بسته گنجانده شده است. فرستنده های این محصول دارای ورودی های میکروفون و لاین 3.5 میلی متری هستند که به صورت جداگانه یا همزمان قابل استفاده هستند. بنابراین امکان ترکیب صدای دریافتی از میکروفون و موسیقی پس زمینه وجود دارد.

گیرنده دو کاناله کیت میکروفون بی سیم Saramonic UwMic9S KIT2 روی دوربین نصب شده و دارای دو خروجی صدای 3.5 میلی متری است. مجموعه ای از کابل های مرتبط برای اتصال این گیرنده به انواع دوربین های بدون آینه، DSLR، فیلمبرداری های حرفه ای، ضبط صدا، میکسر و رابط های صوتی با ورودی 3.5 میلی متری یا XLR در بسته بندی این محصول قابل مشاهده است. ورودی صوتی دیگری برای این گیرنده در نظر گرفته شده است که امکان اتصال میکروفون یا میکسر سیمی به آن را فراهم می کند. از خروجی هدفون 3.5 میلی متری نیز برای نظارت مستقیم بر صدای دریافتی میکروفون ها استفاده می شود تا همیشه کیفیت و قدرت آن تضمین شود.

یک محفظه سخت ضد آب و ضد ضربه نیز به همراه این محصول ارائه شده است که شامل اجزای این کیت به صورت منظم بوده و ایمنی آنها را در شرایط مختلف نگهداری و حمل و نقل تضمین می کند.

این کیت میکروفون بی سیم با در نظر گرفتن سادگی طراحی شده است و برای افراد مبتدی تا حرفه ای مناسب است و نیازی به تنظیمات پیچیده ندارد. سیستم اسکن فرکانس خودکار همچنین به سرعت بین دو مجموعه 96 فرکانس جستجو می کند تا بهترین فرکانس را برای انتقال واضح و با سرعت بالا سیگنال های صوتی انتخاب کند. حداکثر برد بی سیم کیت میکروفون بی سیم Saramonic UwMic9S KIT2 100 متر است و جفت شدن گیرنده و فرستنده به سرعت توسط فناوری مادون قرمز انجام می شود. نمایشگرهای OLED همچنین اطلاعات لازم و راه‌اندازی دستگاه را ساده و آسان می‌کنند و خوانایی خوبی حتی در شرایط روشن یا تاریک دارند.

فرستنده و گیرنده این مجموعه مجهز به باتری های داخلی لیتیوم یون با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت است که 10 ساعت عمر فرستنده و 8 ساعت برای گیرنده فراهم می کند. برای شارژ این باتری ها از پورت USB Type-C استفاده می شود و امکان استفاده از گیرنده و فرستنده حتی در زمان شارژ نیز وجود دارد.

این کیت میکروفون بی سیم قابلیت افزایش تعداد فرستنده و گیرنده را دارد و می توان از 16 میکروفون بی سیم به طور همزمان در یک فضا استفاده کرد.

فرستنده های سبک وزن و کاربردی TX9S با هر منبع صوتی سازگار هستند

فرستنده‌های TX9S در این کیت مجهز به ورودی‌های میکروفون 3.5 میلی‌متری و خط صوتی قابل قفل هستند که امکان انتقال همزمان صدای میکروفون و موسیقی پس‌زمینه را به صورت بی‌سیم فراهم می‌کنند.

کنترل بهره ورودی در 9 سطح قابل تنظیم است تا کیفیت سیگنال ورودی به حد مطلوب برسد.

میکروفون یقه ای DK3A موجود در بسته بندی محصول، میکروفون های شاتگان، میکروفون های هدست یا هر میکروفون دیگری با جک 3.5 میلی متری TRS را می توان به این فرستنده ها متصل کرد.

امکان اتصال انواع میکسر، موزیک پلیر یا موبایل و تبلت به ورودی خط صدا وجود دارد.

ورودی های 3.5 میلی متری قابل قفل کردن، استحکام میکروفون یا منبع صدا را به فرستنده ها تضمین می کند تا از قطع شدن تصادفی آن جلوگیری کند.

قدرت ارسال سیگنال های بی سیم از این فرستنده ها در سه سطح کم، متوسط ​​و زیاد قابل تنظیم است. در نتیجه می توان در مصرف باتری صرفه جویی کرد.

کلید روشن/خاموش فرستنده را می توان به عنوان دکمه قطع صدا استفاده کرد.

باتری داخلی لیتیوم یون این فرستنده ها تا 10 ساعت ضبط مداوم را پشتیبانی می کند. البته می توانید از این محصول حتی در زمان شارژ نیز استفاده کنید.

میکروفون یقه ای حرفه ای DK3A

میکروفون یقه ای DK3A به گونه ای طراحی شده است که با ساختار منحصر به فرد خود کیفیت بالای صدای دریافتی را تضمین می کند.

قطر این سری از میکروفون ها تنها 4 میلی متر است و اندازه کوچک آن باعث می شود که بیننده دیده نشود و ظاهر حرفه ای تری به فیلم های ضبط شده می دهد.

این میکروفون یقه ای برای ضبط با کیفیت و واضح صحبت کردن افراد یا صداهای طبیعی محیطی طراحی شده است.

مدل دریافت صدای همه جانبه صدا را از کل محیط دریافت می کند. در نتیجه حتی با چرخاندن سر سوژه، کیفیت و حجم صدای دریافتی تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

چهار گیره یقه میکروفون، دو بافل فلزی، چهار بافل فوم، چهار بافل چرمی و دو نگهدارنده کابل همراه با کیت میکروفون بی سیم Saramonic UwMic9S KIT2 ارائه می شود.

گیرنده دوگانه RX9S با اتصالات پیشرفته و عملکرد بالا

ورودی میکروفون 3.5 میلی متری یا خط صوتی مجهز به 16 سطح کنترل صدا است و به لطف منبع تغذیه پلاگین، امکان اتصال طیف وسیعی از میکروفون های سیمی، میکسرها و سایر منابع صوتی به آن وجود دارد.

خروجی هدفون 3.5 میلی متری امکان نظارت مستقیم بر صدای دریافتی را در زمان واقعی فراهم می کند.

این گیرنده دارای دو خروجی قفل 3.5 میلی متری می باشد.

به لطف فیلتر Low-Cut در فرکانس 150 هرتز، نویز اضافی محیط را می توان به میزان قابل توجهی کاهش داد.

دو آنتن قابل جابجایی امکان دریافت سیگنال های 360 درجه با کیفیت صدا را فراهم می کند.

باتری داخلی این گیرنده با یک بار شارژ کامل تا 8 ساعت به طور مداوم قابل استفاده است. اگرچه حتی در هنگام شارژ با اتصال آن به منبع تغذیه از طریق درگاه USB Type-C قابل استفاده است.

از این گیرنده می توان برای دریافت سیگنال از دو فرستنده به طور همزمان استفاده کرد. در نتیجه، برای گسترش کیت میکروفون بی سیم Saramonic UwMic9S KIT2، فقط باید یک فرستنده TX9S اضافی تهیه کنید.

خروجی این فرستنده در دو حالت مونو و استریو قابل تنظیم است. در حالت مونو، سیگنال های دریافتی از دو میکروفون یا منبع صدا با هم ترکیب می شوند و به طور مساوی از کانال های چپ و راست شنیده می شوند. در حالت استریو، یک میکروفون یا منبع صدا در کانال سمت راست و میکروفون یا منبع صدا دیگر در کانال سمت چپ ضبط می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت میکروفون بی سیم Saramonic مدل UwMic9S KIT2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت میکروفون بی سیم Saramonic مدل UwMic9S KIT2"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه