برسی کیت میکروفون بی سیم گودوکس مدل Godox MoveLink M2

نقدر و برسی

برسی کیت میکروفون بی سیم گودوکس مدل Godox MoveLink M2

کیت میکروفون بی سیم گودوکس مدل Godox MoveLink M2

بررسی و خرید میکروفون بی سیم Godox MoveLink M2

میکروفون MoveLink M2 Godox یک میکروفون بی سیم مقرون به صرفه با رابط کاربری آسان است که می تواند ابزاری عالی برای تولیدکنندگان محتوای ویدیویی و صوتی باشد. این سیستم دارای دو فرستنده مجهز به یک میکروفون داخلی کوچک، دو میکروفون یقه ای و یک گیرنده دو کاناله با امکان نصب دوربین می باشد. با تمام این تجهیزات در یک کیت، امکان ضبط صدای دو سوژه از طریق دوربین، ضبط صدا و دوربین فیلمبرداری وجود دارد.

وزن بسیار سبک فرستنده های این سیستم و وجود میکروفون داخلی با الگوی قطبی همه جهته امکان اتصال سریع و آسان به لباس را فراهم می کند. سیستم میکروفون بی سیم Godox M2 با امواج 2.4 گیگاهرتز کار می کند و برد بی سیم تا 50 متر در مسیر مستقیم دارد. همچنین می توانید با استفاده از میکروفون های یقه ای که همراه این محصول ارائه می شود، میکروفون را بیشتر مخفی کنید یا به دلیل نزدیک بودن میکروفون به سوژه، صدای بهتری دریافت کنید. میکروفون های یقه ای عرضه شده به همراه این محصول دارای کابل های 1 متری 20 سانتی متری و کانکتورهای 3.5 میلی متری هستند.

گیرنده کوچک و سبک این سیستم دارای گیره کمربند قابل اتصال به کفشک دوربین نیز می باشد. همچنین می توان آن را به پشت گوشی های هوشمند متصل کرد. این گیرنده دارای پورت 3.5 میلی متری نیز می باشد. یک کابل 3.5 میلی متری TRS برای استفاده از میکروفون با دوربین های بدون آینه و DSLR و یک کابل 3.5 میلی متری TRRS برای اتصال دستگاه به گوشی های هوشمند و تبلت ها نیز در این محصول گنجانده شده است.

فرستنده و گیرنده این میکروفون دارای باتری های لیتیوم یونی قابل شارژ هستند که به کاربران اجازه می دهند با هر بار شارژ تا 6 ساعت از میکروفون ها استفاده کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت میکروفون بی سیم گودوکس مدل Godox MoveLink M2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت میکروفون بی سیم گودوکس مدل Godox MoveLink M2"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه