برسی کیت میکروفون بی سیم سونی مدل UWP-D21

نقدر و برسی

برسی کیت میکروفون بی سیم سونی مدل UWP-D21

کیت میکروفون بی سیم سونی مدل UWP-D21

بررسی میکروفون سونی UWP-D21

میکروفون بی‌سیم سونی UWP-D21 یک سیستم میکروفون دوربین بی‌سیم است که دریافت و انتقال صوتی قابل اعتمادی را فراهم می‌کند. استفاده از این میکروفون بسیار آسان است و برای خبرنگاران، فیلمبرداران و ولوگرهایی که دستیار ندارند و به تنهایی کار می کنند طراحی شده است. این سیستم میکروفون بی سیم دارای ویژگی های حرفه ای مانند همگام سازی NFC و کنترل بهره خودکار است که باعث صرفه جویی در زمان در هنگام نصب و تنظیم صدا می شود.

برای اطمینان از صدای طبیعی، میکروفون UWP-D21 از پردازش سیگنال دیجیتال و انتقال صدای آنالوگ UHF بهره می‌برد، بنابراین امکان دریافت، بازتولید و ضبط صدای طبیعی و همچنین ارائه صدای قابل اعتماد در موقعیت‌های فیلم سخت به کاربران وجود دارد. این سیستم بدنه ای سفت و در عین حال سبک دارد. این سیستم دارای یک فرستنده و یک میکروفون الگوی قطبی همه جهته ECM-VBMP است. در کنار این محصول یک پایه قابل نصب بر روی دوربین های فیلمبرداری کامپکت و دوربین های DSLR بدون آینه کوچک نیز وجود دارد که حمل این میکروفون را در هنگام فیلمبرداری آسان می کند.

دارندگان دوربین های سونی می توانند از آداپتور کفش دیجیتال چندکاره SMAD-P5 استفاده کنند که می توان آن را به صورت جداگانه خریداری کرد. با این کفش یک اتصال دیجیتال مستقیم و واضح به شما می دهد و می توانید از آن در دوربین هایی با این ویژگی استفاده کنید. سیستم میکروفون بی سیم UWP-D21 به شما این امکان را می دهد که بر روی فیلم برداری تمرکز کنید و به راحتی می توانید صدایی با کیفیت و شفاف در فیلم های خود داشته باشید. این سیستم میکروفون گزینه مناسبی برای استفاده در فیلم های مستند، ویدئوهای یوتیوب، جشن عروسی، تولید محتوا و مصاحبه های تمرینی است.

سیستم میکروفون بی سیم UWP-D21 با نسخه های سری WL-800 و UWP سونی سازگار است.

توانایی های حرفه ای برای سرعت بخشیدن به روند کار

راه اندازی خودکار NFC

دکمه NFC/Sync را فشار داده و نگه دارید تا گیرنده به طور خودکار بهترین کانال RF را پیدا کند. کافی است فرستنده را به گیرنده نزدیک کنید. این عملکرد به طور خودکار گیرنده و فرستنده را با هم همگام می کند و میکروفون در حالت آماده به کار قرار می گیرد.

برخلاف سیستم‌های تمام دیجیتال، سیستم UWP-D21 اجازه می‌دهد صدا از میکروفون برای پخش به چندین دوربین ارسال شود. انتقال صدا از طریق اتصال سریع NFC، همگام سازی چندین گیرنده را بسیار آسان می کند.

کنترل بهره خودکار برای جلوگیری از اعوجاج

حالت تنظیم بهره خودکار گردش کار شما را سرعت می بخشد. این حالت از محدود کننده ها برای جلوگیری از اعوجاج صدا استفاده می کند و همچنین هنگام کار با جسمی با شدت صدای متغیر بسیار موثر است.

حالت تقویت 15 دسی بل نیز زمانی موثر است که صدای سوژه شما ضعیف باشد یا از میکروفون دور باشد.

یک حالت تنظیم دستی صدا نیز می تواند استفاده شود.

صفحه نمایش OLED با روشنایی بالا

گیرنده و هر دو فرستنده دارای نمایشگرهای OLED با روشنایی بالا هستند که هم در داخل و هم در فضای باز زیر نور خورشید قابل مشاهده هستند.

قابلیت ذخیره کانال در حافظه

قابلیت ذخیره کانال های مختلف در حافظه به شما این امکان را می دهد که به سرعت بین میکروفون های متصل مختلف جابجا شوید. همچنین می توانید از این عملکرد برای تغییر میکروفون فعال به میکروفون پشتیبان استفاده کنید.

با فناوری True Diversity صدایی دقیق دریافت کنید

برای دستیابی به صدای پایدار، گیرنده UWP-D از فناوری تنوع واقعی و همچنین از دو آنتن و دو گیرنده مجزا در هر گیرنده استفاده می کند. از طریق این دو گیرنده، دو سیگنال RF دریافت و با یکدیگر مقایسه می شوند و سیگنال قوی تر برای پخش یا ضبط انتخاب می شود. با استفاده از این روش همیشه بهترین کیفیت صدا به دست می آید. زاویه قرارگیری آنتن ها نیز برای دریافت بهتر سیگنال قابل تنظیم است.

این سیستم دارای پهنای باند 72 مگاهرتز و فرکانس 2772 UHF می باشد.

صدای با کیفیت بالا با پردازش صدای دیجیتال

برخلاف سیستم های بی سیم آنالوگ قدیمی، UWP-D از فناوری انتقال داده UHF همراه با پردازش صوتی دیجیتال استفاده می کند. به همین دلیل این سیستم می تواند صدا را با صحت بالا، شفاف و طبیعی دریافت و بازتولید کند.

میکروفون یقه ای ECM-V1BMP برای ضبط مکالمات واضح بهینه شده است. این میکروفون دارای الگوی قطبی همه جهته است و صدا را از همه جهات دریافت می کند و به کاربران آزادی می دهد تا میکروفون را در مکان های مختلف قرار دهند و امکان استفاده از میکروفون را در حین حرکت می دهد.

طراحی فشرده مناسب برای استفاده با دوربین

این سیستم دارای بدنه ای تمام فلزی و سفت می باشد بنابراین امکان استفاده از این سیستم در شرایط نامساعد جوی وجود دارد.

فرستنده جمع و جور این سیستم نیز سبک است و به راحتی روی لباس نصب می شود. ورودی میکروفون دارای قفل 3.5 میلی متری از نوع BMP است که از جدا شدن میکروفون جلوگیری می کند.

فرستنده این سیستم امکان نصب انواع میکروفون های دینامیکی و خازنی را که دارای کانکتور XLR هستند را می دهد.

نظارت

اگر دوربین شما خروجی هدفون ندارد، حالت تلفن به شما امکان می دهد صدای محیط را از طریق هدفون کنترل کنید.

توابع دیگر

شدت خروجی RF فرستنده دارای دو حالت مختلف است: 5mW مصرف باتری کم را تامین می کند و حالت 30mW که در محیط های پر از امواج رادیویی استفاده می شود.

شدت امواج رادیویی را می توان از 5 تا 40 میلی وات تنظیم کرد.

شدت صدا برای میکروفون و ورودی خط قابل تنظیم است و می توانید بهره مناسب را برای منبع خود انتخاب کنید.

این سیستم دارای فیلتر Low-Cut است که به شما امکان می دهد باد و صدا را قطع کنید.

دکمه بی صدا قابل برنامه ریزی است و می توانید از آن به عنوان دکمه مکالمه نیز استفاده کنید.

با این سیستم می توان تا 16 میکروفون را راه اندازی کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت میکروفون بی سیم سونی مدل UWP-D21" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت میکروفون بی سیم سونی مدل UWP-D21"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه