برسی کیت دو عددی میکروفون کاندنسر رود مدل Rode NT5

نقدر و برسی

برسی کیت دو عددی میکروفون کاندنسر رود مدل Rode NT5

کیت دو عددی میکروفون کاندنسر رود مدل Rode NT5

میکروفون دوگانه NT5 را ببینید و بخرید

کیت میکروفون دو دیافراگمی کوچک NT5 دارای محدوده فرکانس صوتی حساس و نویز داخلی بسیار کم است. این میکروفون برای ضبط صدای سازهای مختلف و همچنین سیستم های تقویت صدا طراحی شده است.

این میکروفون دارای الگوی قطبی کاردیوید است که به لطف آن از صداهایی که در گوشه های کناری میکروفون هستند و صدای محیط تا حد زیادی جلوگیری می شود. پاسخ صوتی این میکروفون در بازه 20 تا 20 کیلوهرتز می باشد که استفاده از این میکروفون را در موقعیت های مختلف از جمله ضبط صدای سازها، وکال، درام، ضبط استریو و بسیاری موقعیت های دیگر ممکن می سازد. این میکروفون می تواند با برق فانتوم 24 و 48 ولت کار کند. همچنین دو پد بادگیر و گیره میکروفون به همراه این میکروفون ارائه شده است.

برای گوش دادن به نمونه های صوتی ضبط شده با میکروفون دوگانه NT5 می توانید روی لینک های زیر کلیک کنید.

نمونه صدای آوازی (فاصله زیاد میکروفون از خواننده)

نمونه صدای آوازی (محدوده نزدیک)

مصاحبه در فضای باز

مصاحبه در فضای بسته

اجرای زنده گروه

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت دو عددی میکروفون کاندنسر رود مدل Rode NT5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت دو عددی میکروفون کاندنسر رود مدل Rode NT5"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه