برسی کیت دوتایی میکروفن بی سیم Saramonic مدل Blink 500 Pro B4

نقدر و برسی

کیت دوتایی میکروفن بی سیم Saramonic مدل Blink 500 Pro B4

توضیحات حرفه ای میکروفون Blink 500 Pro B4

میکروفون سارامونیک Blink 500 Pro B4 یک میکروفون بسیار جمع و جور است که کنترل و استفاده از آن به آسانی نسخه اصلی Blink 500 است. این میکروفون دارای صفحه نمایش با کیفیت خروجی در حالت مونو و استریو 60 درصد عمر باتری بیشتر است. و دامنه دوگانه این میکروفون یک انتخاب عالی و حرفه ای برای تولیدکنندگان محتوا فیلمبرداران و خبرنگارانی است که دستگاه های iOS دارند.

این میکروفون نه تنها کیفیت صدای بسیار بهتری نسبت به میکروفن های داخلی دوربین ها و گوشی های هوشمند دارد بلکه از SNR بالاتر و کیفیت ضبط بهتری نسبت به Blink 500 اصلی برخوردار است علاوه بر این فرستنده این میکروفون قابلیت بی صدا کردن بدون نیاز به تغییر صدا میکروفون ها را به صورت آنی قطع می کند و گیرنده این میکروفون دارای درگاه خروجی هدفون برای نظارت بر صدای حاصله نیز می باشد.

سیستم میکروفون بی سیم Blink 500 Pro B4 نیز به راحتی تنظیم می شود و آماده استفاده از جعبه است. به لطف همگام سازی گیرنده و فرستنده با یک کلیک و باتری داخلی 8 ساعته فرستنده شما تنها بر روی کار خود تمرکز خواهید کرد و در هنگام استفاده از این میکروفون فرآیند نصب و راه اندازی زمان بر را تجربه نمی کنید. همچنین می توانید این میکروفون را از طریق پورت USB فرستنده در مواقعی که زمان شارژ باتری را ندارید یا مدت زیادی مشغول ضبط هستید شارژ کنید. البته اگر از میکروفون استفاده نمی کنید فقط با قرار دادن فرستنده در جعبه شارژ می توانید آن را شارژ کنید.

میکروفون Blink 500 Pro B4 یک میکروفون جمع و جور کارآمد و با تنظیم آسان است که صداهای ضبط شده با کیفیت بالایی را نیز ارائه می دهد. بسته بندی این محصول شامل فرستنده با میکروفون داخلی میکروفون یقه همه جهته (همه جهتی) گیرنده دو کاناله که مستقیماً به گوشی شما متصل می شود کابل های شارژ فوم و خز ضد باد و کیف شارژ مخصوص می باشد. اگر فیلمبردار یوتیوبر یا ولاگر هستید میکروفون Blink 500 Pro B4 ضبط صدای حرفه ای را برای شما فراهم می کند.

مقایسه Blink 500 Pro در مقابل Blink 500

60 درصد عمر باتری بیشتر

برد مضاعف

کیس شارژ

صفحه نمایش OLED با کیفیت بالا

خروجی هدفون 3.5 میلی متری روی گیرنده

انتخاب خروجی مونو یا استریو

ورودی 3.5 میلی متری با امکان اتصال میکروفون

گزینه ای برای قطع صدا در لحظه

نسبت S/N بالاتر

پد فرستنده ضد باد (مناسب برای استفاده در فضای باز)

بلافاصله پس از اتصال می توان از آن استفاده کرد

با راه اندازی بسیار آسان با یک کلیک سیستم میکروفون بی سیم Blink 500 Pro برای همه مناسب است. فیلمبرداران ولاگرها یوتیوبرها و گزارشگران میدانی می توانند از این میکروفون بی سیم نهایت استفاده را ببرند.

کیفیت صدا

میکروفون Blink 500 Pro دارای وضوح ضبط صدا 24 بیت/44.1 کیلوهرتز است که یک استاندارد جهانی است که توسط همه مهندسان صدا در سراسر جهان استفاده می شود. این میکروفون یکی از معدود میکروفون های مقرون به صرفه ای است که این استاندارد را دارد.

این میکروفون در مقایسه با میکروفون های داخلی روی دوربین ها و گوشی های هوشمند کیفیت بسیار بالاتر و نسبت صدا به نویز بالاتری را ارائه می دهد.

خروجی هدفون به کاربران این امکان را می دهد که صدای حاصل را کنترل کنند.

اگر صدای جسم تغییر کند مثلاً خیلی بلندتر یا ساکت تر شود می توانید به راحتی با تنظیم گین موجود میزان صدای دریافتی را تنظیم کنید و اگر نمی خواهید صدا را دریافت کنید می توانید صدای دریافتی را به طور کلی خاموش کنید.

توابع دیگر

سبک وزن و طراحی بسیار جمع و جور

یک گیرنده بسیار کوچک که هنگام عکاسی با گیمبال در جریان کار اختلال ایجاد نمی کند.

این میکروفون دارای استاندارد Apple Lightning MFi بوده و مستقیماً به دستگاه های اپل متصل می شود.

باتری لیتیوم یونی این میکروفون با هر بار شارژ کامل 8 ساعت استفاده را برای کاربران فراهم می کند.

وجود پورت Micro-USB بر روی فرستنده قابلیت شارژ و کارکرد طولانی مدت را تضمین می کند.

می توانید به راحتی دستگاه را با درگاه شارژ USB Type-C شارژ کنید.

هر گیرنده می تواند دو فرستنده را به هم متصل کند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت دوتایی میکروفن بی سیم Saramonic مدل Blink 500 Pro B4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت دوتایی میکروفن بی سیم Saramonic مدل Blink 500 Pro B4"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه