برسی هدفون مانیتورینگ بویا مدل BOYA BY-HP2

نقدر و برسی

برسی هدفون مانیتورینگ بویا مدل BOYA BY-HP2

هدفون مانیتورینگ بویا مدل BOYA BY-HP2

هدفون BY-HP2 بویا هدفون مناسبی برای فیلمسازان، فیلمبرداران، تولیدکنندگان پادکست، دی جی و غیره است. این هدفون مانیتورینگ بادوام به لطف طراحی پشت بسته و طراحی پدهای گوش. به طور کامل کاربر را از صداهای خارجی جدا می کند و در عین حال راحتی کامل را برای استفاده مداوم در طول روز فراهم می کند.

این هدفون دارای درایور 40 میلی متری و ساختاری از پلاستیک ABS است که در برابر خوردگی و بسیار بادوام است. تنظیم اندازه سر و پدهای گوش این هدفون بسیار نرم و راحت است. کابل جداشدنی 3.5 میلی‌متری هدفون نیز دارای آداپتور ¼ اینچی است، بنابراین اگر دستگاه شما از جک بزرگ‌تری پشتیبانی می‌کند، نیازی به آداپتور ندارید و می‌توانید از هدفون BY-HP2 با اکثر ابزارهای استفاده استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی هدفون مانیتورینگ بویا مدل BOYA BY-HP2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی هدفون مانیتورینگ بویا مدل BOYA BY-HP2"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه