برسی هدست مخصوص میکروفون‌دار رود مدل Rode HS2-PL

نقدر و برسی

برسی هدست مخصوص میکروفون‌دار رود مدل Rode HS2-PL

هدست مخصوص میکروفون‌دار رود مدل Rode HS2-PL

مشاهده و خرید گوشی HS2

هدست HS2 Road دارای یک میکروفون کوچک با قابلیت به دست آوردن صدایی تمیز، شفاف و دقیق برای استفاده در سخنرانی ها و کنفرانس ها می باشد. این هدست مجهز به یک بوم شکل پذیر کوچک ساخته شده از فولاد ضد زنگ و پوشش های سیلیکونی ضد حساسیت است.

این هدفون را می توان از طریق کابل 120 سانتی متری با روکش کولار و جک 3.5 میلی متری قابل قفل به دستگاه های مختلفی از جمله ضبط کننده و فرستنده بی سیم متصل کرد. این هدست بسیار سبک وزن دارای طراحی ارگونومیک است که باعث می شود گوش افراد هنگام استفاده از آن احساس راحتی کند. همچنین لازم به ذکر است که الگوی قطبی میکروفون داخلی هدست، همه جهته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی هدست مخصوص میکروفون‌دار رود مدل Rode HS2-PL" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی هدست مخصوص میکروفون‌دار رود مدل Rode HS2-PL"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه