برسی میکروفون یقه‌ای Sennheiser مدل EW 112P G4

نقدر و برسی

برسی میکروفون یقه‌ای Sennheiser مدل EW 112P G4

میکروفون یقه‌ای Sennheiser مدل EW 112P G4

این میکروفون یقه بی سیم Sennheiser برای ضبط آسان و با کیفیت صدا استفاده می شود و یکی از بهترین گزینه های موجود برای ضبط صدا در حین فیلمبرداری است. این کیت شامل یک گیرنده است که روی دوربین قرار می گیرد، یک فرستنده که روی لباس نصب می شود و یک میکروفون یقه همه جانبه ME 2 II که همانطور که از نامش پیداست به یقه لباس متصل می شود. به این ترتیب می توانید فرستنده را به دوربین DSLR خود متصل کرده و در صورت نیاز به افزودن صدا به فیلم در حین تصویربرداری، صدا را با کیفیت پایین ضبط کنید. لازم به ذکر است که همگام سازی کانال و فرکانس بین فرستنده و گیرنده به سادگی با فشار دادن یک دکمه انجام می شود.

یکی از نکاتی که برای ew 112-p وجود دارد این است که صدای ضبط شده با وضوح بسیار بالایی همراه است و جزئیات بسیار دقیق ضبط می شود. به همین دلیل این میکروفون انتخاب بسیار مناسبی برای مراسم عروسی، مصاحبه، کنفرانس و … خواهد بود. میزان رضایت مشتری با ew 112-p بی نظیر است و آن را به محصولی قابل اعتماد تبدیل می کند. راه اندازی و استفاده از آن آسان است و هیچ مشکلی با آن نخواهید داشت. استفاده از باتری قابل شارژ همچنین به شما این امکان را می دهد که باتری را در حین استفاده شارژ کنید. لازم به ذکر است که این باتری باید جداگانه خریداری شود. علاوه بر این صفحه نمایش گرافیکی نصب شده بر روی این محصول به شما کمک می کند تا در محیط های کم نور و حتی تاریک به راحتی از آن استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون یقه‌ای Sennheiser مدل EW 112P G4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون یقه‌ای Sennheiser مدل EW 112P G4"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه