برسی میکروفون موبایل Saramonic مدل Smartmic+ Di

نقدر و برسی

برسی میکروفون موبایل Saramonic مدل Smartmic+ Di

میکروفون موبایل Saramonic مدل Smartmic+ Di

میکروفون تلفن همراه Saramonic Smartmic+ Di ضبط صدای با کیفیت بالا را در تلفن های همراه و تبلت های اپل با سیستم عامل iOS امکان پذیر می کند. این میکروفون دارای الگوی صدای جهت دار است و مستقیماً از طریق پورت لایتنینگ به آیفون یا آی پد شما متصل می شود. استفاده از این میکروفون برای تولید محتوای ویدیویی، وبلاگ نویسی و پخش زنده ایده آل است. بدنه این محصول فلزی و مقاوم است اما وزن کمی دارد. به لطف عملکرد چرخشی این سری از میکروفون ها، بسته به استفاده از دوربین سلفی یا دستگاه اصلی می توان جهت ضبط را تنظیم کرد. برای راه اندازی این محصول نیازی به باتری یا شارژ نیست و اتصال آن به دستگاه مورد نظر کافی خواهد بود.

میکروفون کپسول خازنی موبایل Saramonic Smartmic + Di با محدوده پاسخ فرکانسی 75 هرتز تا 20 کیلوهرتز برای ضبط صدای انسان بسیار مناسب است. الگوی دریافت صدای جهت دار نیز ضبط صداهای مزاحم محیط را کاهش می دهد. علاوه بر این محصول، بادگیر فوم و بادگیر چرمی برای کاهش صدای باد در فضاهای داخلی و خارجی ارائه شده است. برای نظارت مستقیم بر صدای حاصله می توانید از خروجی هدفون 3.5 میلی متری TRS تعبیه شده در بدنه این محصول نیز استفاده کنید تا دیگر نیازی به برداشتن میکروفون برای شنیدن صدای ضبط شده ندارید.

صدای ضبط شده با کیفیت بسیار بالا برای موبایل و تبلت اپل

مناسب برای ضبط صدا، ضبط ویدئو، پخش زنده، ضبط پادکست و موارد دیگر

الگوی دریافت صدای کاردیویید جهت دار برای ضبط صدای واضح از جلوی میکروفون و کاهش صداهای محیط در نتیجه نهایی

قابلیت تنظیم جهت آرایه میکروفون ها با توجه به استفاده از دوربین سلفی یا دوربین اصلی دستگاه

بدنه فلزی مقاوم با وزن سبک و ابعاد کوچک

استفاده آسان، بدون نیاز به باتری یا شارژ

خروجی هدفون 3.5 میلی متری برای نظارت مستقیم بر صدای دریافتی از میکروفون

همراه با بادگیر فوم و بادگیر برای کاهش صدای باد در فضاهای داخلی و خارجی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون موبایل Saramonic مدل Smartmic+ Di" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون موبایل Saramonic مدل Smartmic+ Di"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه