برسی میکروفون شات گان استریو Saramonic مدل SR-PMIC 2

نقدر و برسی

برسی میکروفون شات گان استریو Saramonic مدل SR-PMIC 2

میکروفون شات گان استریو Saramonic مدل SR-PMIC 2

میکروفون ساچمه ای استریو سارامونیک SR-PMIC 2 یک میکروفون کاردیویید قابل حمل با الگوی قطبی است که به طور خاص برای نصب بر روی DSLR یا دوربین های فیلمبرداری طراحی شده است. برای این منظور این محصول مجهز به پایه شوک برای خنثی سازی لرزش های ناشی از حرکت دوربین می باشد. محدوده فرکانس این میکروفون از 75 هرتز تا 15 کیلوهرتز است و برای ضبط مراسم، رویدادهای ورزشی و مصاحبه ایده آل است.

برای کاهش نویز ناشی از صدای تهویه مطبوع یا ترافیک، امکان فیلتر پایین گذر برای میکروفون استریو سارامونیک SR-PMIC 2 در نظر گرفته شده است که در نتیجه صدایی شفاف و استریو به دست خواهد آمد. این محصول برای کارکردن نیازی به باتری ندارد و می توانید از جک هدفون بالای آن برای نظارت مستقیم بر صدای ورودی استفاده کنید. همراه با این محصول یک بادگیر فوم نیز ارائه می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون شات گان استریو Saramonic مدل SR-PMIC 2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون شات گان استریو Saramonic مدل SR-PMIC 2"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه