برسی میکروفون شاتگان کامیکا مدل Comica Audio Traxshot

نقدر و برسی

برسی میکروفون شاتگان کامیکا مدل Comica Audio Traxshot

میکروفون شاتگان کامیکا مدل Comica Audio Traxshot

نقد و بررسی میکروفون شاتگان شاتگان Comica Audio Traxshot

میکروفون Comica Audio Traxshot یک میکروفون شاتگانی است که برای ضبط مصاحبه های دو نفره، کنسرت های استریو و فیلمبرداری مناسب است. این میکروفون با دوربین های DSLR و بدون آینه و همچنین دستگاه های اندروید و iOS دارای جک هدفون قابل استفاده است.

بسته به شرایط می توانید حالت مناسب را از بین چهار حالت موجود در تنظیمات این میکروفون انتخاب کنید. این میکروفون به پورت 3.5 میلی متری TRS دوربین یا پورت 3.5 میلی متری TRRS در گوشی های هوشمند متصل می شود. یک پورت خروجی 3.5 میلی متری روی هدست به کاربران این امکان را می دهد که صدای حاصل از میکروفون را در حین استفاده نظارت کنند. با شارژ کامل باتری داخلی میکروفون می توانید تا 20 ساعت از میکروفون استفاده کنید. پد باد داخلی صدای باد را کاهش می دهد. دو بادگیر و تمامی کابل های لازم نیز به همراه این میکروفون عرضه می شود.

یک میکروفون بسیار پرکاربرد

با استفاده از حالت مونو می توان از این میکروفون برای ضبط ویدیوهای سلفی استفاده کرد. حالت Sight Stereo برای ضبط رویدادهایی مانند عروسی و تولد مناسب است. حالت Wide Stereo برای ضبط کنسرت ها و صدای محیط مناسب است. حالت دو طرفه جلو/عقب برای ضبط مصاحبه با دو نفر ایده آل است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون شاتگان کامیکا مدل Comica Audio Traxshot" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون شاتگان کامیکا مدل Comica Audio Traxshot"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه