برسی میکروفون رو میزی بویا مدل BY-PM500

نقدر و برسی

برسی میکروفون رو میزی بویا مدل BY-PM500

میکروفون رو میزی بویا مدل BY-PM500

با میکروفون Boya BY-PM500 می توانید پادکست ها، صداهای محتوای ویدیویی و صدای نواختن ساز خود را با کیفیت بالا ضبط کنید. این میکروفون علاوه بر قیمت مقرون به صرفه، از کیفیت و کارایی بالایی نیز برخوردار است. با توجه به اینکه میکروفون به محض نصب با رایانه های مک، ویندوز و همچنین دستگاه های اندروید و iOS قابل استفاده است، می توانید به راحتی و به راحتی تمامی عملیات ضبط صدای خود را انجام دهید.

این میکروفون دارای ویژگی های موثر از جمله کنترل آسان و همچنین دارای الگوهای قطبی مختلف برای استفاده در شرایط مختلف می باشد. با کابل و پایه رومیزی در بسته بندی می توانید به محض قرار دادن محصول در بسته بندی از آن استفاده کنید.

مناسب برای تمام نیازها

این میکروفون برای پخش زنده، وبلاگ نویسی، بازی و ضبط پادکست و موسیقی مناسب است.

سازگاری با انواع دستگاه ها

این میکروفون با کامپیوترهای مک و ویندوز و همچنین اکثر گوشی های هوشمند دارای پورت USB Type-C سازگار است.

الگوهای قطبی مختلف برای کار در شرایط مختلف

هنگام استفاده از این میکروفون می توانید از دو الگوی قطبی مجزا استفاده کنید. الگوی قطبی کاردیوئید بر صداهای جلوی میکروفون تمرکز می کند و دریافت صداها از جهات دیگر را محدود می کند. الگوی قطبی ایمن جهت دار نیز تمام صداهای اطراف میکروفون را ضبط می کند و برای ضبط ابزار مناسب است.

خروجی هدفون روی میکروفون

با درگاه 3.5 میلی متری هدفون در این میکروفون می توانید تمام صداهای دریافتی از میکروفون را بدون معطلی دریافت کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هدست را به میکروفون وصل کنید.

ضبط صدا با کیفیت بالا

این میکروفون صداها را با کیفیت 24 بیت / 48 کیلوهرتز ضبط می کند. با این کیفیت صوتی استاندارد، کیفیت صدای مورد نیاز برای پخش را خواهید داشت و می توانید با محدوده دینامیکی بالا پخش و ضبط کنید. به زبان ساده، این میکروفون می تواند تمام تفاوت های ظریف صدای شما را به تصویر بکشد.

آسان برای استفاده از کنترل

این میکروفون دارای یک دستگیره با یک چراغ نشانگر چند رنگ است که از طریق آن می توانید گین، صدای هدفون و قطع صدا را کنترل کنید. رنگ قرمز به معنای قطع صدا است. رنگ بنفش به این معنی است که Nab تنظیم شده است تا کنترل را به دست آورد و رنگ آبی به این معنی است که می توانید صدای خروجی هدفون را از طریق Nab کنترل کنید.

تمام آنچه که برای شروع نیاز دارید

این میکروفون دارای پایه رومیزی است. همچنین یک سوراخ پیچ 14.7 سانتی متری زیر میکروفون تعبیه شده است که از طریق آن می توانید این میکروفون را روی پایه خود نصب کنید. علاوه بر این، 2 کابل USB Type-c و USB Type-A به همراه محصول ارائه می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون رو میزی بویا مدل BY-PM500" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون رو میزی بویا مدل BY-PM500"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه