برسی میکروفون رومیزی Saramonic مدل SR-MV2000W

نقدر و برسی

برسی میکروفون رومیزی Saramonic مدل SR-MV2000W

میکروفون رومیزی Saramonic مدل SR-MV2000W

میکروفون سارامونیک SR-MV2000W را مشاهده و خریداری کنید

میکروفون سارامونیک SR-MV2000W یک میکروفون با کیفیت استودیویی و صدای گرم است که هم به صورت سیمی و هم بی سیم قابل استفاده است. این میکروفون به طور خاص برای تولید محتوا، ضبط پادکست و استفاده در کنفرانس ها و دوره های آموزشی آنلاین طراحی شده است.

میکروفون SR-MV2000W دارای فیلتر پاپ داخلی، الگوی قطبی کاردیوید و خروجی هدفون 3.5 میلی متری با بهره و حجم بالا است. با وجود این خروجی، کاربران می توانند صدای دریافتی را از میکروفون بدون معطلی مشاهده کنند. پایه مغناطیسی این میکروفون باعث کاهش صدای اضافی در هنگام جدا شدن میکروفون از پایه می شود. همچنین قسمت U شکل پایه این میکروفون دارای قابلیت چرخش 360 می باشد که امکان تنظیم دقیق محل قرارگیری این میکروفون در هنگام نصب بر روی پایه های فنری و پایه رومیزی را فراهم می کند.

با وجود کلید انتخاب حالت استریو/مونو روی گیرنده این میکروفون و نمایشگر LED چند رنگ روی میکروفون، امکان ویرایش فایل های صوتی به تولیدکنندگان محتوا بسیار زیاد است. برای استفاده از این میکروفون نیازی به دانلود و نصب درایور نخواهید داشت و تنها با اتصال گیرنده به کامپیوتر می توانید از این میکروفون استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون رومیزی Saramonic مدل SR-MV2000W" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون رومیزی Saramonic مدل SR-MV2000W"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه