برسی میکروفون رومیزی بویا BOYA BY-PM700R USB رنگ قرمز

نقدر و برسی

برسی میکروفون رومیزی بویا BOYA BY-PM700R USB رنگ قرمز

میکروفون رومیزی بویا BOYA BY-PM700R USB رنگ قرمز

میکروفون رومیزی USB BOYA BY-PM700R برای تولیدکنندگان پادکست و انواع دیگر محتوا طراحی شده است و یک میکروفون USB با کاربری آسان و بدون نیاز به نصب درایور یا نرم افزار است. از آنجایی که این میکروفون دارای 4 الگوی قطبی مختلف است، امکان استفاده از آن در زمینه های مختلف وجود دارد.

الگوی قطبی کاردیوئید برای جریان مستقیم. شکل-8 الگوی ضبط مصاحبه با نفر دوم. طرح همه جانبه برای ضبط صداهای بسیاری از افراد یا یک اتاق و طرح استریو قطبی برای ضبط صداهای موسیقی از سازها یا اجرای ASMR استفاده می شود. صرف نظر از نوع محتوای تولید شده، امکان نظارت مستقیم بر صدای دریافتی از میکروفون از طریق خروجی هدفون 3.5 میلی متری وجود دارد. این محصول دارای پایه رومیزی می باشد تا به راحتی بتوان آن را روی میز قرار داد و از آن استفاده کرد.

چهار مدل قطبی

استریو: دریافت صدا از چپ و راست. مناسب برای ضبط صدای واقعی از هر جسم

Cardivid: دریافت صدا فقط از جلوی میکروفون است و صداهای اطراف یا پشت میکروفون ضبط نمی شوند. مناسب برای ضبط دقیق گفتار گوینده یا صدای پخش کننده موسیقی

Omnidirectional: دریافت صدا به طور مساوی از همه جهات. مناسب برای ضبط ترکیبی از صدای بلندگو و صدای محیط با نویز کم.

دو جهته (شکل-8): دریافت صدا از جلو و پشت میکروفون، بدون نویز محیط. مناسب برای ضبط صدای دو نوازنده و یا صدای مصاحبه با دو نفر

سازگار با انواع کامپیوتر

برای استفاده از این میکروفون با کامپیوترهای مجهز به سیستم عامل مک یا ویندوز نیازی به نصب درایور و نرم افزاری ندارید و پس از اتصال از طریق کابل USB آماده استفاده خواهد بود.

تنظیمات لازم با دسترسی آسان

میکروفون رومیزی USB BOYA BY-PM700R مجهز به صدای خروجی هدفون، سوئیچ انتخاب الگوی قطبی، دکمه بی صدا، تنظیم بهره میکروفون است. به عنوان مثال، اگر منبع صدا بلند است و باعث ایجاد اعوجاج می شود، می توانید به راحتی حساسیت خروجی را با بهره تنظیم کنید یا از دکمه بی صدا برای توقف پادکست استفاده کنید.

خروجی هدفون 3.5 میلی متری

برای نظارت مستقیم بر صدای دریافتی از میکروفون، می توانید از خروجی هدفون 3.5 میلی متری استفاده کنید.

صدایی با کیفیت بالا دریافت کنید

میکروفون رومیزی USB BOYA BY-PM700R دارای قابلیت ضبط صدا با کیفیت 16 بیت/48 کیلوهرتز می باشد.

بدون نیاز به برق و باتری

با اتصال این میکروفون به کامپیوتر همه چیز برای ضبط صدا آماده است. نیازی به باتری یا آداپتور برق نیست و کامپیوتر به طور خودکار میکروفون را تشخیص می دهد و برای استفاده در نرم افزار ضبط صدا مناسب است.

لوازم مورد نیاز برای راه اندازی

میکروفون رومیزی USB BOYA BY-PM700R دارای پایه رومیزی و کابل USB است. یعنی هر چیزی که برای استفاده و راه اندازی لازم است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفون رومیزی بویا BOYA BY-PM700R USB رنگ قرمز" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفون رومیزی بویا BOYA BY-PM700R USB رنگ قرمز"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه