برسی میکروفن یقه ای بویا مدل BY-M1 Pro II با جک ۳.۵ میلیمتری

نقدر و برسی

برسی میکروفن یقه ای بویا مدل BY-M1 Pro II با جک ۳.۵ میلیمتری

میکروفن یقه ای بویا مدل BY-M1 Pro II با جک ۳.۵ میلیمتری

میکروفون Boya BY-M1 Pro

میکروفون Boya BY-M1 Pro یک راه حل ایده آل برای کسانی است که به دنبال یک میکروفون با کیفیت برای ضبط صدا هستند. این محصول دارای جک 3.5 میلی متری است و تقریباً می توانید آن را به هر دستگاهی که دارای این پورت باشد متصل کنید. شما می توانید از این میکروفون برای ضبط صدا با تلفن های هوشمند، کامپیوتر، دوربین های DSLR و بدون آینه، ضبط صدا و غیره استفاده کنید.

محصول فوق یک ابزار تیراندازی ایده آل است. همچنین برای کار کردن به باتری LR44 نیاز دارد که همراه با محصول ارائه می شود. حساسیت این میکروفون منهای 30 دسی بل و نسبت سیگنال به نویز 78 دسی بل است. بویا BY-M1 Pro 58 گرم وزن دارد و دارای کابل 6 متری است. به این ترتیب می توانید بدون نگرانی از محدودیت فاصله، سوژه و دستگاه ضبط را در فاصله ای دور از هم قرار دهید.

میکروفون Boya BY-M1 Pro یک خازن الکترت است که یک رابط صوتی دیجیتال در انتهای کابل آن تعبیه شده است که کیفیت صدای دریافتی را به حداکثر می رساند. مدل قطبی این محصول همه جهته بوده و برای جلوگیری از افت کیفیت صدا فوم ضد باد نیز ارائه شده است.

این محصول شامل موارد زیر می باشد:

• میکروفون Boya BY-DM1

• گیره برای چسباندن به لباس

• فوم ضد باد

• باتری LR44

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن یقه ای بویا مدل BY-M1 Pro II با جک ۳.۵ میلیمتری" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن یقه ای بویا مدل BY-M1 Pro II با جک ۳.۵ میلیمتری"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه