برسی میکروفن بیسیم کامیکا مدل BoomX-D MI1 برای دستگاه های iOS

نقدر و برسی

برسی میکروفن بیسیم کامیکا مدل BoomX-D MI1 برای دستگاه های iOS

میکروفن بیسیم کامیکا مدل BoomX-D MI1 برای دستگاه های iOS

بررسی و خرید میکروفون بی سیم Kamika BoomX-D MI1

کیت میکروفون بی سیم Comica BoomX-D MI1 یک سیستم بی سیم بسیار کوچک است که شامل یک میکروفون و یک گیرنده دو کاناله است که با دو میکروفون همزمان آماده استفاده است. این مجموعه یک راه حل کامل برای ضبط مکالمات مصاحبه ها و سخنرانی های یک نفره است و می تواند به طور مستقیم از طریق پورت لایتنینگ به دستگاه های iOS متصل شود.

کیت میکروفون بی سیم Comica BoomX-D MI1 بسیار سبک وزن است و فرستنده گیره ای آن به یک میکروفون داخلی همه جهته مجهز است. البته امکان اتصال میکروفون یقه غازی نیز به آن وجود دارد. گیرنده آن نیز اندازه کوچکی دارد و به راحتی از طریق درگاه لایتنینگ به دستگاه ها متصل می شود. برای اطمینان از کیفیت صدای ضبط شده می توانید از خروجی هدفون 3.5 میلی متری گیرنده استفاده کرده و به طور مستقیم صدا را زیر نظر بگیرید.

میکروفون داخلی برای تجربه بی سیم

فرستنده این کیت مجهز به میکروفون همه جانبه داخلی است. البته ورودی میکروفون 3.5 میلی متری برای اتصال میکروفون با یقه همراه محصول نیز وجود دارد.

برای یک تجربه واقعاً بی سیم میکروفون بی سیم Comica BoomX-D MI1 را می توان با یک گیره به لباس یا دستگاه دیگری متصل کرد. فرستنده را حتی می توان در دست نگه داشت و به عنوان یک میکروفون دستی استفاده کرد.

از دکمه پاور این دستگاه می توان به عنوان دکمه قطع صدا نیز استفاده کرد.

میکروفون کابین خلبان

برای کیفیت بهتر کیت یک میکروفون یقه کوچک نیز دارد که به راحتی از دوربین پنهان می شود.

اتصال و راه اندازی آسان به صورت بی سیم

میکروفون بی سیم Comica BoomX-D MI1 نیازی به جفت شدن ندارد و فقط با وصل کردن آن و اتصال گیرنده به دوربین یا تلفن همراه آماده استفاده است.

دستگیره دریافت گیرنده به شما این امکان را می دهد که میزان صدای میکروفون را به راحتی تنظیم کنید.

گیرنده و فرستنده مجهز به صفحه نمایشی هستند که قدرت سیگنال سطح صدا حالت مونو یا استریو و میزان باتری را نشان می دهد.

برق مورد نیاز گیرنده توسط تلفن همراه تامین می شود.

دو میکروفون با یک گیرنده

برای گسترش سیستم ضبط صدا می توان یک میکروفون بی سیم دیگر به این کیت اضافه کرد. در نتیجه تنها با استفاده از یک گیرنده دو فرستنده مجزا به طور همزمان به این سیستم متصل می شوند. البته میکروفون بی سیم دوم (فرستنده دوم) باید جداگانه خریداری شود.

در صورت استفاده همزمان از دو فرستنده حالت ضبط صدا میکروفون بی سیم Comica BoomX-D MI1 را می توان در دو حالت مونو و استریو تنظیم کرد.

سیستم بی سیم دیجیتال 2.4 گیگاهرتز

از آنجایی که سیستم های بی سیم آنالوگ معمولاً تحت تأثیر امواج رادیویی و تلویزیونی قرار می گیرند میکروفون بی سیم Comica BoomX-D از باند فرکانسی ۲.۴ گیگاهرتز برای انتقال دیجیتال اطلاعات برای جلوگیری از هرگونه تداخل فرکانسی استفاده می کند.

این سیستم به طور خودکار فرکانس انتقال اطلاعات را به گونه ای تغییر می دهد که تا فاصله 50 متری کیفیت صدای ارسالی افت نمی کند و نویز وجود ندارد. برای عملکرد ایده آل بهتر است از این سیستم در فضاهایی که Wi-Fi 2.4 گیگاهرتز وجود دارد و موانع فیزیکی محدودی وجود دارد استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن بیسیم کامیکا مدل BoomX-D MI1 برای دستگاه های iOS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن بیسیم کامیکا مدل BoomX-D MI1 برای دستگاه های iOS"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه