برسی میکروفن بیسیم کامیکا مدل BoomX-D D1

نقدر و برسی

برسی میکروفن بیسیم کامیکا مدل BoomX-D D1

میکروفن بیسیم کامیکا مدل BoomX-D D1

کیت میکروفون بی سیم Comica BoomX-D D1 برای خبرنگارانی که از تلفن همراه فیلمبرداران و ولاگرها استفاده می کنند طراحی شده است و شامل یک سیستم بی سیم است که شامل یک میکروفون و یک گیرنده دو کاناله است. با ارائه میکروفون دوم می توانید همزمان دو کانال صوتی را با یک گیرنده ضبط کنید. این محصول برای ضبط مکالمات مصاحبه و صحبت های انسانی مناسب بوده و با انواع گوشی های موبایل و دوربین های DSLR یا بدون آینه سازگاری کامل دارد.

این کیت دارای یک فرستنده گیره دار کوچک با یک میکروفون همه جانبه داخلی و یک میکروفون لاوالیر به طور جداگانه است. گیرنده این کیت کوچک است و روی پایه دوربین قرار می گیرد و مستقیماً به دوربین متصل می شود. کابل خروجی TRRS قابلیت اتصال گیرنده به هر تلفن همراه را نیز فراهم می کند.

ارتباط بین فرستنده و گیرنده کاملاً قابل اعتماد است و صدای شفاف را تا حداکثر فاصله 50 متری منتقل می کند. باتری قابل شارژ داخلی این دستگاه تا 5 ساعت ضبط را پشتیبانی می کند و به دلیل کنترل های ساده استفاده از آن بسیار آسان است.

گیرنده فشرده

گیرنده میکروفون بی سیم Comica BoomX-D D1 مجهز به گیره کمربند است که می تواند به عنوان آداپتور نصب دوربین نیز استفاده شود.

در صورت عدم وجود نگهدارنده تلفن همراه گیرنده را می توان با استفاده از گیره کمربند به تلفن همراه متصل کرد.

میکروفون داخلی برای تجربه بی سیم

فرستنده این کیت مجهز به میکروفون همه جانبه داخلی است. البته ورودی میکروفون 3.5 میلی متری برای اتصال میکروفون با یقه همراه محصول نیز وجود دارد.

برای یک تجربه بی سیم واقعی میکروفون بی سیم Comica BoomX-D D1 را می توان با یک گیره به لباس یا دستگاه دیگری متصل کرد. فرستنده را حتی می توان در دست نگه داشت و به عنوان یک میکروفون دستی استفاده کرد.

از دکمه پاور این دستگاه می توان به عنوان دکمه قطع صدا نیز استفاده کرد.

میکروفون کابین خلبان

برای کیفیت بهتر کیت یک میکروفون یقه کوچک نیز دارد که به راحتی از دوربین پنهان می شود.

اتصال و راه اندازی آسان به صورت بی سیم

کیت میکروفون بی سیم Comica BoomX-D D1 نیازی به جفت شدن ندارد و فقط با وصل کردن آن و اتصال گیرنده به دوربین یا تلفن همراه آماده استفاده است.

دستگیره دریافت گیرنده به شما این امکان را می دهد که میزان صدای میکروفون را به راحتی تنظیم کنید.

گیرنده و فرستنده مجهز به صفحه نمایشی هستند که قدرت سیگنال سطح صدا حالت مونو یا استریو و میزان باتری را نشان می دهد.

گیرنده و فرستنده هر دو مجهز به یک باتری داخلی لیتیوم یونی قابل شارژ هستند. همچنین استفاده از آنها با اتصال به USB و تامین برق از این طریق امکان پذیر است.

نظارت مستقیم صوتی

اگر دوربین مورد نظر خروجی هدفون ندارد می توانید با اتصال هدفون به خروجی 3.5 میلی متری گیرنده صدای ضبط شده را مستقیماً زیر نظر بگیرید.

دو میکروفون با یک گیرنده

برای گسترش سیستم ضبط صدا می توان یک میکروفون بی سیم دیگر به این کیت اضافه کرد. در نتیجه تنها با استفاده از یک گیرنده دو فرستنده مجزا به طور همزمان به این سیستم متصل می شوند. البته میکروفون بی سیم دوم (فرستنده دوم) باید جداگانه خریداری شود.

در صورت استفاده همزمان از دو فرستنده حالت ضبط صدا میکروفون بی سیم Comica BoomX-D D1 را می توان در دو حالت مونو و استریو تنظیم کرد.

سیستم بی سیم دیجیتال 2.4 گیگاهرتز

از آنجایی که سیستم های بی سیم آنالوگ معمولاً تحت تأثیر امواج رادیویی و تلویزیونی قرار می گیرند میکروفون بی سیم Comica BoomX-D از باند فرکانسی ۲.۴ گیگاهرتز برای انتقال دیجیتال اطلاعات برای جلوگیری از هرگونه تداخل فرکانسی استفاده می کند.

این سیستم به طور خودکار فرکانس انتقال اطلاعات را به گونه ای تغییر می دهد که تا فاصله 50 متری کیفیت صدای ارسالی افت نمی کند و نویز وجود ندارد. برای عملکرد ایده آل بهتر است از این سیستم در فضاهایی که Wi-Fi 2.4 گیگاهرتز وجود دارد و موانع فیزیکی محدودی وجود دارد استفاده کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن بیسیم کامیکا مدل BoomX-D D1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن بیسیم کامیکا مدل BoomX-D D1"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه