برسی میکروفن استریو کاندنسر رود مدل Rode NT4

نقدر و برسی

برسی میکروفن استریو کاندنسر رود مدل Rode NT4

میکروفن استریو کاندنسر رود مدل Rode NT4

میکروفون استریو NT4 Rod را مشاهده و خریداری کنید

میکروفون استریو NT4 X/Y Rod دارای یک جفت کپسول کندانسور 1/2 اینچی با الگوی قطبی کاردیوید است که تقریباً در 90 درجه نسبت به یکدیگر قرار گرفته اند. از این میکروفون می توان برای ضبط درام، سازهای کوبه ای، آواز، صدای فراگیر، مهندسی صدا و سایر موقعیت های ضبط استفاده کرد.

این میکروفون می تواند با باتری 9 ولت یا فانتوم پاور 48 ولت تغذیه شود. همچنین این میکروفون با پورت های 3.5 میلی متری و XLR قابل استفاده بوده و به لطف این قابلیت با انواع ضبط، دوربین و میکسر قابل استفاده است. این میکروفون دارای یک قاب پلاستیکی محکم، فیلتر/فوم پاپ برای محافظت در برابر باد و یک براکت میکروفون بادوام است.

برای گوش دادن به نمونه هایی از صداهای ضبط شده با میکروفون استریو NT4 روی لینک های زیر کلیک کنید

اجرای زنده گروه

مصاحبه در فضای بسته

پیانو

طبل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی میکروفن استریو کاندنسر رود مدل Rode NT4" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی میکروفن استریو کاندنسر رود مدل Rode NT4"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه