برسی شیلد میکروفون Marantz مدل Sound Shield Compact

نقدر و برسی

برسی شیلد میکروفون Marantz مدل Sound Shield Compact

شیلد میکروفون Marantz مدل Sound Shield Compact

محافظ میکروفون فشرده Marantz Sound Shield یک جاذب صوتی جمع و جور و قابل حمل است که به طور ویژه برای کاهش صداهای محیط در خروجی میکروفون های استودیو یا مکان هایی با عایق صوتی نامناسب طراحی و عرضه شده است.

در دیواره داخلی این محافظ میکروفون از یک فوم مخصوص با کیفیت بالا برای جذب و انتشار اکو ناخواسته استفاده شده است. در نتیجه صدای گوینده یا خواننده با وضوح بیشتری دریافت می شود. سپر صوتی جمع و جور Marantz طوری طراحی شده است که مستقیماً روی پایه میکروفون نصب شود و پانل های فلزی منحنی آن را می توان در حین حمل و نقل جمع کرد.

فوم آکوستیک صداهای محیط را جذب می کند.

طراحی سبک وزن با دو پانل تاشو قابلیت حمل را افزایش می دهد.

این محافظ برای نصب روی پایه میکروفون طراحی شده است.

طراحی فلزی این سپر از کیفیت بالایی برخوردار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی شیلد میکروفون Marantz مدل Sound Shield Compact" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی شیلد میکروفون Marantz مدل Sound Shield Compact"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه