برسی رکوردر سارامونیک مدل Saramonic SR-Q2M

نقدر و برسی

برسی رکوردر سارامونیک مدل Saramonic SR-Q2M

رکوردر سارامونیک مدل Saramonic SR-Q2M

در حال بررسی و خرید دستگاه ضبط مدل سارامونیک SR-Q2M هستم

ضبط صوت سارامونیک SR-Q2M یک ضبط بسیار جمع و جور با بدنه فلزی بادوام است که در شرایط سخت قابل استفاده است. این ضبط دارای دو میکروفون خازنی با قابلیت دریافت صدای استریو می باشد که می توان از آن برای ضبط صدای مجزا در فیلمبرداری، ضبط موسیقی، پادکست و روزنامه نگاری استفاده کرد.

استفاده از این ضبط بسیار آسان است، کافی است آن را روشن کرده و دکمه ضبط را فشار دهید. این محصول دارای صفحه نمایش خوانا می باشد که استفاده از قابلیت های این ضبط را آسان می کند. همچنین چراغ های LED روی بدنه این محصول نشان دهنده شروع ضبط و دریافت صدای با حجم بالا می باشد. صدای ضبط را می توان با استفاده از دکمه های کناری ضبط به سرعت تغییر داد.

ضبط کننده SR-Q2M دارای یک پورت ورودی 3.5 میلی متری است که می توان از آن برای اتصال میکروفون یقه ای استفاده کرد. ورودی 3.5 میلی متری دیگری نیز روی این ضبط وجود دارد که می توان از آن برای ضبط صدای سازهای الکترونیکی و یا خروجی میکسر دی جی استفاده کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رکوردر سارامونیک مدل Saramonic SR-Q2M" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رکوردر سارامونیک مدل Saramonic SR-Q2M"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه