اقساط وام نهضت ملی مسکن در لرستان دومرحله‌ای می‌شود – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان

اقساط وام نهضت ملی مسکن در لرستان دومرحله‌ای می‌شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری سی تی مگ، ابوطالب شفقت در بازدید از سایت مسکن فاز دو کمالوند به سفر وزیر راه و شهرسازی به استان و افتتاح سه هزار و ۱۹۱ واحد در قالب نهضت ملی مسکن اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد ۶۷۵ واحد ملی مسکن در خرم‌آباد افتتاح شد که مردم در حین تحویل مشکلاتی از جمله قیمت تمام‌شده پروژه، ارزش‌افزوده و نحوه پرداخت اقساط و برخی کارهای نیمه‌تمام را مطرح کردند.

وی افزود: کمیسیونی با حضور نماینده وزارت راه و شهرسازی برگزار شد و پس از بررسی‌های لازم با همراهی و همکاری پیمانکار پروژه از محل دریافتی و ارزش‌افزوده وی مبلغی تخفیف داده شد تا آورده مردم کاهش پیدا کند.

استاندار لرستان، تصریح کرد: در این کمیسیون مصوب شد تا بانک اقساط را دومرحله‌ای به‌صورت پلکانی و مبلغ آن را از ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان کمتر کند.

شفقت، تصریح کرد: قسمتی از آماده‌سازی واحدها مشکل داشت که در حین فرایند تحویل گیری متقاضیان پیمانکار پروژه نواقص را رفع و کامل خواهد کرد.

وی با اشاره به‌قرار قول ۱۰ روزه به‌منظور آماده‌شدن و رفع مشکلات واگذاری پروژه مسکن ملی که در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد، گفت: مردم شریف خرم‌آباد می‌توانند پس از طی‌کردن فرایند واگذاری واحدهای خود را تحویل و تا قبل از فصل سی تی مگ و بازگشایی مدارس مستقر شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اقساط وام نهضت ملی مسکن در لرستان دومرحله‌ای می‌شود – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اقساط وام نهضت ملی مسکن در لرستان دومرحله‌ای می‌شود – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه