استاندارد نظارت قوی و مستمر در استان بوشهر داشته باشد – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان

استاندارد نظارت قوی و مستمر در استان بوشهر داشته باشد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سی تی مگ آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری یکشنبه شب در دیدار مدیرکل و کارکنان اداره کل استاندار استان بوشهر اظهار داشت: استاندارد در هر زمان دارای یک شرایطی و ویژگی خاصی است و همیشه در حال تحول و ترقی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه یکی از ویژگی های استاندارد به روز و فوق روز بودن است افزود: اگر برخی کالاها رشد نمی کنند به خاطر عدم رعایت استانداردهای به روز است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر اینکه دفترچه های معیار استاندارد باید مرتب بروز شوند گفت: یک سری استاندارها ملی و برخی مختص یک منطقه است و رعایت استانداردهای محلی هم نکته خیلی مهمی است.

امام جمعه بوشهر خواستار گسترش فرهنگ استاندارد شد و افزود: اگر در جامعه ای فرهنگ استاندارد کاری استانداردسازی و استاندارد نباشد قطعاً تولید خدمات و توزیع دچار افت استاندارد خواهد شد.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه نظارت قوی در حوزه استاندارد به ویژه در بحث تأسیسات و خدمات عمرانی باید صورت گیرد تصریح کرد: وضعیت تأسیسات و خدمات عمرانی مثل تعمیر کولر نصب آسانسور تعمیر اتومبیل یا آسفالت کوچه ها و … در استان بوشهر نامطلوب است و استاندارد نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم رعایت آرامش روانی به عنوان یک بحث جدید در حوزه استاندارد گفت: نورپردازی یک شهر هنر جامعه شناسی و روانشناختی انسانی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در بسیاری از کشورها و شهرها جامعه شناس های اجتماعی روی روشنایی شهر نشست های دانشی برگزار می کنند که نحوه نورپردازی در شهر چگونه باشد.

وی با بیان اینکه زندگی استاندارد به انسان آرامش می دهد افزود: استاندارد مایه آرامش نشاط و شادابی و ارتقا سطح قدرت است.

آیت الله صفایی بوشهری تاکید کرد: کلاس های استاندارد شخصیت پوشش و رفتار محیط شهری برگزار شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استاندارد نظارت قوی و مستمر در استان بوشهر داشته باشد – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استاندارد نظارت قوی و مستمر در استان بوشهر داشته باشد – خبرگزاری سی تی مگ | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه