آماده باش آتش نشانی زنجان در اماکن مذهبی همزمان با شب های قدر

آماده‌باش آتش‌نشانی زنجان در اماکن مذهبی همزمان با شب‌های قدر

سی تی مگ/زنجان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتش نشانی زنجان به مناسبت شب های قدر به حالت آماده باش در مساجد، امامزاده ها و تکایا خواهد بود.

مجید امیرفضلی امروز (جمعه 10 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شب های قدر و شهادت امیرالمومنین(ع)، گفت: همه نیروهای آتش نشانی زنجان در برگزاری مراسم شب های قدر در مساجد، امامزاده ها و تکایا آماده باش هستند. 

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان این که در این شب های عزیز آتش نشانان زنجانی در چند نقطه استقرار خواهند داشت، اضافه کرد: در سبزه میدان، روبه روی مسجد جامع، مزار بالا و پایین، مقابل هیات ثارالله و میدان هنرستان محل استقرار آتش نشانان خواهد بود. 

او بیان کرد: در این شب ها در مجموع 20 آتش نشان با پنج خودروی نیمه سنگین و چهار موتوری گشت سیار نسبت به تامین ایمنی شهر اقدام خواهند کرد. 

این مسیول گفت: حضور آتش نشانان از ساعاتی قبل از آغاز مراسم در اماکن پر رفت و آمد شهر، میادین یا مقابل اماکن مذهبی بزرگ مانند مساجد، شبستان ها و امام زاده ها آغاز و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

امیرفضلی تصریح کرد: تمام مدیران ارشد سازمان آتش نشانی نیز ضمن گشت زنی در محل های مشخص شده و بازدید از نقاط استقرار آتش نشانان، وضعیت ایمنی نقاط را رصد خواهند کرد. 

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از مسیولان اماکن مذهبی خواست، خود نظارت دقیقی بر ایمنی داشته باشند و خاموش کننده های دستی را شارژ کرده و آن ها را در دسترس قرار دهند.

پایان خبر سی تی مگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده باش آتش نشانی زنجان در اماکن مذهبی همزمان با شب های قدر" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده باش آتش نشانی زنجان در اماکن مذهبی همزمان با شب های قدر"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه