چرا باید محصولات گاتیو را بخریم؟

معرفی محصولات برند گاتیو

از آنجایی که اغلب خانم ها در زمان خرید محصولات مراقبت از پوست، به سبب گرانی و عدم اطمینان از کیفیت این محصولات، دچار تردید می شوند برند گاتیو را به شما معرفی خواهیم کرد . محصولات این برند توسط یکی از کمپانی های موفق در حوزه بازاریابی و فروش، یعنی شرکت دکتر بیز توزیع و عرضه می گردد.

چرا باید محصولات گاتیو را بخریم؟

تاثیرات شایان توجه محصولات گاتیو فرانسه باعث ایجاد شایعات و بعضا تقلباتی در فروش تولیدات این شرکت گردیده است. هرچند با کمک محصولات این برند می توانید زیبایی و جوانی را با بهایی مناسب به پوستتان برگردانید، اما نیاز است پیش از هر چیز با کمپانی سازنده این کرم ها آشنا شده و با اطلاعات واقعی اقدام به خرید محصول نمایید.

برند گاتیو ساخت کدام کشور است؟

احتمالا برای نخستین بار نام برند گاتیو را در شبکه های اجتماعی شنیده اید، و با ابراز رضایت مصرف کنندگان نسبت به محصولات گاتیو ، کنجکاو شده اید که بیشتر با این برند آشنا شوید.  گاتیو برندی کاملا ایرانی است که برخی از سودجویان با هدف فروش بالاتر و استقبال بیشتر مردم از محصولات این برند به دروغ آنرا  آلمانی، سوییسی و گاها سویدی معرفی میکنند.البته آوردن نام برند خارجی به سبب فروش با قیمت بالاتر محصولات گاتیو نیز می باشد، زیرا اصولا محصولات این برند نسبت به عملکردی که از خود نشان می دهند، بسیار خوش قیمت هستند. ظاهرا این موضوع دست سودجویان را برای اعلام قیمت های بالاتر از قیمت رسمی باز گذاشته است.

ذکر این توضیح لازم است که ، با وجود اینکه محصولات گاتیو ساخت ایران می باشد، اما فرمولاسیون ساخت آنها تحت لیسانس ایتالیا بوده  و به همین سبب شما در ازای پرداخت مبلغی ریالی، محصولی با کیفیت اروپایی دریافت می نمایید. ضمنا تمامی محصولات این برند مراقبت از پوست دارای نشان اصالت کالا و شماره پروانه بهداشتی می باشند، که لازم است پیش از خرید به این نکته نیز دقت نمایید.

انواع محصولات گاتیو

محصولات گاتیو شامل پکیج کاملی از کرم ها می باشد که در زیر نگاهی به این محصولات و ویژگی بارزشان خواهیم انداخت:

1- کرم روشن کننده بدن گاتیو : این محصول از بین برنده هرگونه تیرگی ایجاد شده در اثر افزایش سن ، موزدایی، آفتاب سوختگی بوده و دارای رطوبت رسانی عالی به پوست می باشد.

2- کرم دورچشم و چین و چروک گاتیو: از محصولات بسیار پرطرفدار گاتیو به سبب اثر بخشی ملموس و قابلیت استفاده در رده های سنی مختلف می باشد. قیمت کرم دور چشم گاتیو با توجه به میزان اثرگذاری آن بسار مقرون به صرفه است.

3- کرم ترمیم کننده گاتیو: از بین برنده جای هرگونه زخم، جوش یا سوختگی با ویژگی آنتی باکتریالی است.

4- سرم لیفتینگ صورت گاتیو: این محصول دارای اثر بخشی فوق العاده سریع با احساس کشیدگی در پوست حتی در ساعات اولیه مصرف سرم می باشد.همچنین به جهت پیشگیری از ایجاد حالت شکنندگی در پوست قابل استفاده بوده و مصرف آن هیچگونه محدودیت سنی ندارد.

5- کرم ضد چین و چروک گاتیو: ایجاد شادابی و طروات در پوست با از بین بردن نشانه های آشکار و عمیق پیری تا چین و چروک های ریز و تازه ایجاد شده از ویژگی های بارز این محصول است

کرم سفت کننده گاتیو : با افزایش سن و اثرات عوامل مخرب محیطی، از شادابی و طراوت پوست در طول زمان کاسته شد.ه و پوست دچار چین و چروک و افتادگی می شود.همچنین کاهش سریع وزن، رژیم های لاغری شدید و بارداری از اصلی ترین عوامل افتادگی پوست بدن و چروک شدن آن هستند. ما به شما برای برطرف کردن این مشکل کرم سفت کننده پوست گاتیو را معرفی می کنیم.کرم سفت کننده پوست گاتیو یا همان SKIN FIRMING با دارا بودن با کیفیت ترین مواد اولیه، بروزترین فرمولاسیون جهان و بهره گیری از تکنولوژی های منحصر به فرد خط تولید، استحکام لازم را به پوست بخشیده و مانع افتادگی آن می شود.

بسیاری از خانم هایی که تازه وضع حمل(زایمان) کرده اند؛ دچار افتادگی بافت در ناحیه سینه میشوند که از این بابت رنج میبرند. اما خبر خوش اینجاست که میتوانند با استفاده از کرم سفت کننده پوست گاتیو این مشکل را براحتی برطرف کنند.این محصول بهترین گزینه برای کسانی است که به دلایل مختلف دچار افتادگی پوست بدن خود شده اند.

سرم لیفتینگ گاتیو چیست؟

گاتیو (GATIEAU) از نظر استفاده از مواد اولیۀ مرغوب و با کیفیت، یکی از برندهای مطرح تولیدکنندۀ محصولات آرایشی و بهداشتی در سطح جهان است. از میان تولیدات متنوع و مختلف این برند، سرم لیفتینگ گاتیو (Lifting Serum Gatieau) یکی از بهترین ها در نوع خود است و به دلیل کیفیت بالا و اثربخشی عالی که دارد، توانسته است تا نظر بانوانی را که به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت می دهند را به خود جلب نماید. برند گاتیو، سرم لیفتینگ خود را با حجم 30 میلی لیتر به بازار مصرف عرضه نموده است.

این سرم به علت تاثیر فوق العاده ای که بر روی رفع چین و چروک پوست و همچنین سرعت بالا و قابل توجهی که در کشیدگی و لیفت آن دارد، بسیار مورد توجه بانوانی است که احساس می کنند پوست شان به دلایل مختلف از جمله به خاطر بالا رفتن سن، استعمال دخانیات، چاق و لاغر شدن مکرر و…، دچار افتادگی شده است. خوب است بدانیم در این زمان ها است که سرم لیفتینگ گاتیو می تواند پاسخ مناسبی برای رفع نگرانی این دسته از خانم ها و البته آقایان نیز باشد

کرم ضد چین و چروک گاتیو

کرم ضد چروک گاتیو بوتاکس 5 کاره گاتیو همواره می تواند رطوبت دهی فوق العاده ای را برای پوست اعمال نماید. رطوبت مناسب پوست، همواره به استحکام سلول های سطحی پوستی کمک کرده و مانع از اعمال چین و چروک روی پوست می شوند. دیگر خاصیت مهم این محصول، روشن کردن تناژ رنگی پوست می باشد. این عامل می تواند میزان استفاده از آن را برای دور چشم که به سبب دلایل مختلف، از تیرگی برخوردار هستند را افزایش دهد.برای آگاهی از قیمت کرم گاتیو بوتاکس با ما همراه باشید.

در چه مواردی از کرم 5 کاره رفع چین و چروک گاتیو استفاده باید کرد؟

از سن 25 الی 30 سالگی، پوست صورت به سبب کاهش مقادیر زیادی از کلاژن، شادابی و صاف بودن خود را از دست می دهد. افزایش خطوط ریز در دور چشم و همچنین خط لبخند، دلیلی بر این مورد می باشد. کرم رفع چین و چروک گاتیو، می تواند چروک ریز به وجود آمده را در دوره درمانی کوتاه از بین ببرد. حال هرچقدر از پیدایش چروک اعمال شده گذشته باشد، به همان میزان نیز دوره مصرف طولانی تر خواهد بود

کرم رفع چین و چروک گاتیو با بهره گیری از ویتامین و آبرسان های قوی در متریال خود، می تواند مانع از ایجاد چروک نیز گردد. از این رو افرادی که می خواهند قبل از پیدایش چین و چروک، احتمال به وجود آمدن آن را کاهش دهند، می توانند از معجزات پوستی این کرم به نحو احسن برخوردار شوند.

این کرم گاتیو می تواند موثر در رفع چروک های پنجه کلاغی دور چشم نیز باشند. چروک های پنجه کلاغی و چروک های عمیق، به سبب کاهش کلاژن پوستی و همچنین اشعه فرابنفش خورشید به وجود می آیند. لذا شرکت گاتیو، رفع هر گونه چین و چروک پوستی را توسط این کرم منحصر به فرد، تضمین نموده است.محدودیت سنی برای مصرف کرم ضد چروک گاتیو وجود ندارد. از این رو بانوان و آقایان دارای سنین پنجاه تا شصت سال نیز می توانند برای رفع چروک و ایجاد پوستی صاف و زیبا، از این محصول اصل پوستی استفاده نمایند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چرا باید محصولات گاتیو را بخریم؟" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چرا باید محصولات گاتیو را بخریم؟"، کلیک کنید.