مسیولان فارس شهادت رییس جمهورو همراهان ایشان را تسلیت گفتند

‌مسئولان فارس شهادت رئیس جمهورو همراهان ایشان را تسلیت گفتند

سی تی مگ/فارس در پی به شهادت رسیدن آیت الله رییسی، رییس جمهور کشورمان و همچنین وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی، امروز، 31 اردیبهشت ماه جمعی از مسیولان ارشد استان و علما و فضلا پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن پیام تسلیت محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

سَلَامٌ عَلَیٰ اِبْرَاهِیمَ کَذَٰلِکَ نَجْزی الْمُحْسنِینَ اِنَّهُ مِنْ عِبَادنَا الْمُوْمِنِین 

درود بر ابراهیم. نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود.

خادم الرضا(ع)، سیدالشهدای خدمت، امین مردم و تابع ولایت، رییس جمهور مردمی و مجاهد و مهربانمان که در راه خدمتگزاری به مردم، پیگیری مشکلات و تلاش برای عمران، رشد اقتصادی و رفاه ملت، در کنار عزت بین المللی جمهوری اسلامی  و احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین، لحظه ای از پا نمی نشست، به همراه جمعی از مسیولین و همراهان ایشان در شب میلاد امام هشتم(ع) که بسیار به او عشق می ورزید، به درجه رفیع شهادت نایل شد.

اجر چنین مجاهدتی جز با ارتزاق ابدی نزد خدای متعال و حیات جاودان ممکن نبود و حضرت حق، زیبنده ترین پاداش را به این خادمان ملت ارزانی نمود.

اینجانب، این ضایعه اسفبار را خدمت وجود مبارک حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب، هیات محترم دولت، ملت ایران عزیز، مردم قدرشناس و انقلابی استان فارس و هموطنان میهمان نواز و داغدار آذربایجان شرقی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

بی تردید تجریه سال ها حوادث و طوفان های داخلی و خارجی در این نظام، ثابت کرده است که ملت مقتدر و هوشمند و زمان شناس ما، این بار نیز با اتحاد و همدلی و آرامش، در سایه زعامت رهبر عظیم الشان انقلاب، این رنج بزرگ را پشت سر خواهند گذاشت. افتخار این دولت به این بوده است که خود را خادم ملت بدانند و بر همین تعهد تا پایان مسیر، به لطف خدای لایزال لحظه ای در خدمت به مردم کوتاهی نخواهیم کرد.

صدور پیام تسلیت تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)

در پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) هم آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

انالله و انا الیه راجعون

در روز میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه آلافُ التَّحِیَّهِ وَالثَّناء) خبر شهادت فرزند ملت، رییس جمهور محترم جمهوری اسلامی، حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی و جمعی از خدمتگزاران مخلص و جهادگر میهن اسلامی، عموم مردم مومن و انقلابی ایران را عزادار کرد.

این ضایعه دردناک را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر فرزانه و حکیم، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(دامت برکاته)، ملت بزرگ ایران اسلامی و همه شیفتگان انقلاب اسلامی در سراسر جهان تسلیت می گویم.

شهادت در راه خدا و خدمت به خلق خدا که آرزوی دیرینه مجاهدان راستین در همه تاریخ بوده است، فوز عظما و مدال پر افتخاری است که خداوند کریم به بندگان خالص اعطا می کند و این گونه بر مجاهدت های خالصانه آنان سی تی مگ تایید می زند.

بی گمان شجره طیبه انقلاب اسلامی که همواره با مجاهدت ها و خون پاک اولیاء، شهدا و مجاهدین راستین آبیاری شده است به مسیر بالنده خود ادامه خواهد داد و قله های سربلندی و پیروزی را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد.

از پیشگاه خداوند متعال، علو درجات و حشر با نبی مکرم اسلام(صلی الله علیه وآله وسلم) و ایمه معصومین(علیهم السلام) را برای رییس جمهور شهید و همراهان و صبر جمیل و اجر جزیل را برای مردم غیور ایران و عموم بازماندگان مسالت دارم.

پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان فارس

همچنین در پیام تسلیت سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس آمده است:

ضایعه دردناک و اسفبار سانحه بالگرد حامل رییس جمهور محبوب و مردمی و همراهانش و شهادت این عزیزان، غم و اندوه فراوانی را به جا گذاشت و مایه تاثر و تالم همگان گردید.

بدون شک؛ رییس جمهور محبوب جمهوری اسلامی ایران به عنوان خادم الرضا خدمات خالصانه ای برای ایران اسلامی و ملت بزرگ این سرزمین انجام دادند که همواره در یادها ماندگار خواهد شد.

اینجانب شهادت رییس محترم جمهور، وزیر محترم امور خارجه، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز، استاندار محترم آذربایجان شرقی و دیگر عزیزان این حادثه غم انگیز را محضر امام زمان(عج)، فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) و ملت شهیدپرور و ولایتمدار ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال صبر عظیم و جزیل برای بازماندگان آرزو می کنم.

پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

سیدوحید حسینی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در پیامی این گونه شهادت رییس جمهورمان تسلیت گفت:

انا لله  و انا الیه راجعون

ضایعه تلخ و جانسوز شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد، موجی از اندوه را برای همه هموطنان در پی داشت. خادم انقلابی مردم ایران که پس از سال ها تلاش و ممارست در مسیر آبادانی وطن اسلامی و خدمت به مردم شریف کشور در عرصه هایی مهم و تاثیرگذار، در راه خدمت، به آرزوی دیرینه اش دست یافت.

رییس جمهوری شریف و صدیق که متعهدانه، در طول حیات پربارش، در کنار بهره مندی از فضایل دینی و معنوی، توانست گام های موثری در سرافرازی ایران، همچنین ارتقای جایگاه جامعه دانشگاهی و اساتید، احترام به دانش و دانشجو برداشته و پاداش خود را با شهادت گرفت.

شهادت این عالم دینی فقید و انسان انقلابی، خادم الرضا(ع) را که در شب میلاد مولایش، حضرت امام رضا(ع) به لقاء الهی رسید و همچنین وزیر محترم امور خارجه کشور و دیگر همراهان ایشان را به محضر بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیت مکرم آن شهیدان به خداوند پیوسته و همه مردم شریف ایران، به ویژه دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز، تبریک و تسلیت می گویم.

امید است ثمرات دستاوردهای این شهید راه خدمت و همراهان گرامی ایشان، برکتی معنوی برای سرای باقی بوده و خداوند عزوجل این عزیزان را در محضر قدسی خویش، از علو درجات سی تی مگ و رحمت واسعه خویش، محظوظ گرداند.

پیام صدور تسلیت مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس

در پیام حمیدرضا ایزدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس هم آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

شهادت «خادم الرضا، خادم جمهور ایران، آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه که در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت رسیدند را خدمت مقام معظم رهبری (حفظه الله)، مردم عزیز ایران، خانواده محترم شهدا و ایثارگران تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. از درگاه پروردگار منان برای آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهانشان رحمت و مغفرت الهی و برای خانواده های قربانیان و ملت بزرگ ایران صبر و استقامت مسالت دارم.

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس

در پیام تسلیت سیدمسعود عظیمی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس هم آمده است:

ولا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ اَمْواتاً بَلْ اَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

خبر شهادت حضرت آیت الله رییسی رییس جمهور محترم و همراهانشان  در  سانحه سقوط بالگرد و در حین خدمت و انجام وظیفه  قلب همه ما را به درد آورد و ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد.

این حادثه تلخ و اندوه بار که منجر به شهادت وزیر محترم امور خارجه ، نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار محترم و جمعی دیگر از همراهان رییس جمهور هم شدبدون شک  ضایعه بزرگ و فقدانی عظیم و جبران ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی یابد.

اینجانب این مصیبت جانکاه  را به محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) و نیز ملت شریف ایران تسلیت می گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان و همراهان شهید را از خداوند متعال مسیلت می نمایم.

ادامه دارد…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسیولان فارس شهادت رییس جمهورو همراهان ایشان را تسلیت گفتند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسیولان فارس شهادت رییس جمهورو همراهان ایشان را تسلیت گفتند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه